DS

יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

פיתוי קטלני 4 לצפייה ישירה

תקציר:  פיתוי קטלני 4 לצפייה ישירה זהו רק יום נוסף בקמפוס לפיתוי. הימים הראשונים של דניאל "דייזי" ברוקס בקולג' בקשייר הם הטובים ביותר מאז ומעולם. בנו הנאה של הדיקן הבחין בה, היא זכתה במלגה יוקרתית, והיא הוזמנה להצטרף לחברה אקסקלוסיבית בקמפוס, "הקיסוס" (Ivies). אך "הקיסוס" הנה יותר מאשר אגודת נשים חשאית. אלה נשים מפתות לוהטות בעלות שאיפות קרות, אשר משתוקקות לפתות, לסחוט או להיפטר מכל מי שעומד בדרכן… אפילו אם זו מישהי מביניהן! חלק רביעי זה בסדרה פיתוי קטלני הוא מותחן עסיסי בכיכובה של מרים מקדונלד (דגראסי: הדור הבא) כנערה כפרית לא-תמימה-במיוחד, שהחינוך שלה בידיהן של אגודת "הקיסוס" הופך לשיעור בהישרדות.

ליטוף כבד לצפייה ישירה

תקציר:  ליטוף כבד לצפייה ישירה כאשר צ'רלי (ברנדן הינס) פוגש את דפנה (מאלין אקרמן) - נערת חלומותיו - הוא לעולם לא שיער לעצמו שהוא ילחם בחיית המחמד שלה "בייבידול" כדי לחזר אחריה. ואז כשהיה נראה כי הוא אינו יכול להביס את החיה והכל הולך לאיבוד, משהו בלתי צפוי קורה: צ'רלי מתחיל להתאהב בכלבה, והוא מבין שהוא אף פעם לא היה צריך חברה מלכתחילה. עכשיו כדי להמשיך ולהסתובב עם "חברו הטוב של האדם", צ'רלי חייב לערבב כדי לשמור על מערכת היחסים עם דפנה כדי לזכות בכל המחיר - או להסתכן ולאבד את שתיהן.

אגדת המחפש עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה

תקציר:  אגדת המחפש עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה אגדת המחפש (באנגלית: legend of the seeker) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה ברשת ABCהסדרה מלווה מסע של בחור צעיר (ריצ'ארד סייפר-המחפש), אישה מסתורית (קיילין אמנל) ומכשף (זדיקוס זול זורנדר).
הסדרה מבוססת על סדרת ספריו של טקי גודקיינד- "חרב האמת".

סוכות צחוק – ספי ריבלין לצפייה ישירה

תקציר: סוכות צחוק – ספי ריבלין לצפייה ישירה ספי ריבלין מגיע להתארח אצל אבי נוסבאום לשעה של צחוק נוסטלגיה ומחווה לאחד הקומיקאים הגדולים של ישראל.

אבודים באפריקה עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה

תקציר:  אבודים באפריקה עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה מיני סדרה דרמה קומית שיצרו התסריטאים אילן שפלר ואיתי רייכר, והבימאי יובל שפרמן.
חברת האופנה honey מתכוונת לצלם קטלוג חדש. שלומצי (שרון שטרק) ממשרד הפרסום מציעה את הקונספט go somewhere you’ve never been before ואת הלוקיישן צ'אד (אבונה קילוסה) במרכז אפריקה. מנכ"ל חברת האופנה אדי וקסלר (צחי גראד) מאשר את הרעיון: שיהיה צ'אד, כל עוד שבקטלוג יהיו צ'אדיים.
כמובן שגם בקטלוג הזה יעשו שימוש בנכסים הגדולים של המותג יניב מיתר (עידן חביב) וצליל רום מיתר (רותם סלע), דוגמני הבית של החברה וזוג נשוי טרי בחיים האמיתיים.
במהלך חמשת ימי הקמפיין באפריקה הם יאבדו צלם, יטעו בדרך, יהיו בסכנת חיים, ייפרדו, יתאהבו ובין לבין גם יצטלמו ויגלו שאפריקה זה ממש לא מה שהם ראו בסקיצות.

אבודים באפריקה עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה

תקציר:  אבודים באפריקה עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה מיני סדרה דרמה קומית שיצרו התסריטאים אילן שפלר ואיתי רייכר, והבימאי יובל שפרמן. חברת האופנה honey מתכוונת לצלם קטלוג חדש. שלומצי (שרון שטרק) ממשרד הפרסום מציעה את הקונספט go somewhere you’ve never been before ואת הלוקיישן צ'אד (אבונה קילוסה) במרכז אפריקה. מנכ"ל חברת האופנה אדי וקסלר (צחי גראד) מאשר את הרעיון: שיהיה צ'אד, כל עוד שבקטלוג יהיו צ'אדיים. כמובן שגם בקטלוג הזה יעשו שימוש בנכסים הגדולים של המותג יניב מיתר (עידן חביב) וצליל רום מיתר (רותם סלע), דוגמני הבית של החברה וזוג נשוי טרי בחיים האמיתיים. במהלך חמשת ימי הקמפיין באפריקה הם יאבדו צלם, יטעו בדרך, יהיו בסכנת חיים, ייפרדו, יתאהבו ובין לבין גם יצטלמו ויגלו שאפריקה זה ממש לא מה שהם ראו בסקיצות.

יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

הפיג'מות עונה 6 פרק 15 לצפייה ישירה

תקציר:  הפיג'מות עונה 6 פרק 15 לצפייה ישירה קומדיה מטורפת והמצליחה במרכזה קובי, עודד ואילן, הלא הם להקת הרוק הכושלת "הפיג'מות". השלישייה עברה מנתניה לתל אביב כדי להצליח בגדול. הם גרים בדירה ישנה של הדודה של אילן ושם פוגשים את השכנה היפה, אלונה, שמצטרפת ללהקה ומשתלטת להם על החיים. את רוב ימיהם הם מבלים בניסיון למצוא את הלהיט הבא, אך בעיקר מוצאים עצמם משתדלים להתפרנס בדוחק בשטיפת כלים בהמבורגריה השייכת לדוד של קובי, גרי הרשע והבלתי מפרגן. בכל העונות משולבים שירים. בהשתתפות: קובי פרג', אילן רוזנפלד, עודד פז, אלונה טל ויניב פולישוק.
העלאה בלעדית עבור - Viebs

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

סיפור סינדרלה לצפייה ישירה

תקציר:  סיפור סינדרלה לצפייה ישירה סאם מרטין (הלרי דאף) היא נערה טיכוניסטית, שגרה עם אמה ואחיותיה החורגות לאחר מות אביה. אמא החורגת והאחיותיה החורגות המרושעות, שרק מתעללות בה כל היום, אחר הלימודים הם מעבידים אותה בניקיונות הבית, ובערב היא עובדת בקפיטריה שהיה בבעלות אביה, ונלקח על ידי אשתו שהייתה גם מלצרית במזנון, וכמובן היא מכריחה את סאם לעשות את כל העבודות הקשות והשחורות. לסם בקושי נשאר זמן לבלות, הזמן המעט שנותר לה, היא מבלה אותו מאוחר בלילה בצ'אטים באינטרנט, יום אחד היא מקבלת הזמנה לטלפון הנייד שלה, הזמנה למסיבת ליל כל הקדושים הגדולה אשר תערך בבית הספר. באותו רגע סאם משתנה, היא מקווה לפגוש את גבר חלומותיה, אמא החורגת מערימה עליה קשיים, ונותנת לה עבודות רבות כאשר נודע לה, שסאם מתכוונת ללכת למסיבה. אבל סאם בעזרת חברתה הטובה שעוזרת לה מגיעה למסיבה, והיא נראה יפה וזוהרת מתמיד, היא פוגשת את אוסטין (צ'אד מישל מורי), אכן גבר חלומתיה. הוא מתאהב בה ממבט ראשון, למרות שהוא לא יכול לזהות אותה בגלל המסכה… בסוף הערב סאם שוכחת את הטלפון הנייד שלה. אוסטין לוקח אותו, ואיתו הוא מקווה לגלות מי הייתה הסינדרלה שהקסימה אותו כל כך במסיבה.

מי שואל אותך? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר: מי שואל אותך? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה "מי שואל אותך?" המשחק שלא ידעת שאתה משתתף בו. שעשועון הבידור החדש שיעלה ברשת, החל מה-22 בספטמבר, בהנחיתו של ליאור כלפון מבוסס על הפורמט האמריקאי המצליח "OBLIVIOUS" אשר החל את דרכו ברשת MTV באמריקה. גרסאות נוספות של הפורמט המצליח הופקו בין השאר באנגליה, גרמניה, אוסטרליה, אירלנד ועכשיו גם בישראל.

גולשים ללא תקנה לצפייה ישירה

תקציר: גולשים ללא תקנה לצפייה ישירה קומדיה שערוריתית וסקסית מרוח סרטי "אמריקן פאי". בילי ווגסטאף (אדם גרימס) הוא בחור עצלן שמשתוקק להימנע מלהתקדם לעולם האמיתי, ולכן הוא מחליט להצטרף לאקדמיה לסנובורד, בתיכנון להגיע למקצוענות. תוכניותיו משתבשות כאשר הוא פוגש בבתו הבלונדינית והיפהפיה של המדריך שלו, אשר אחריה הוא מתחיל לחזר ולרדוף...

דומה לצפייה ישירה

תקציר: דומה לצפייה ישירה הסרט מתרחש באזור האקזוטי של דרום אפריקה. הסרט מתאר את ההרפתקאה הרב עומצתית, ואת קשר הידידות הבלתי ניתן לשבירה בין צ'יטה בשם דומה, לבין זאן (אלכס מצ'וליוס) ילד צעיר ואמיץ ביותר, אשר מתמודד עם המבחן האמיתי של האהבה כאשר הוא צריך לחצות את כל האזור הדרומי של אפריקה בכדי להחזיר את חברו הטוב ביותר לחיקו הטבעי והפראי. במסע ההרפתקאות המסוכן זאן לומד שתמיד דברים משתנים, אך לא האהבה….

מי שואל אותך? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר: מי שואל אותך? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה "מי שואל אותך?" המשחק שלא ידעת שאתה משתתף בו. שעשועון הבידור החדש שיעלה ברשת, החל מה-22 בספטמבר, בהנחיתו של ליאור כלפון מבוסס על הפורמט האמריקאי המצליח "OBLIVIOUS" אשר החל את דרכו ברשת MTV באמריקה. גרסאות נוספות של הפורמט המצליח הופקו בין השאר באנגליה, גרמניה, אוסטרליה, אירלנד ועכשיו גם בישראל.

אבודים באפריקה עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה

תקציר:  אבודים באפריקה עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה מיני סדרה דרמה קומית שיצרו התסריטאים אילן שפלר ואיתי רייכר, והבימאי יובל שפרמן. חברת האופנה honey מתכוונת לצלם קטלוג חדש. שלומצי (שרון שטרק) ממשרד הפרסום מציעה את הקונספט go somewhere you’ve never been before ואת הלוקיישן צ'אד (אבונה קילוסה) במרכז אפריקה. מנכ"ל חברת האופנה אדי וקסלר (צחי גראד) מאשר את הרעיון: שיהיה צ'אד, כל עוד שבקטלוג יהיו צ'אדיים. כמובן שגם בקטלוג הזה יעשו שימוש בנכסים הגדולים של המותג יניב מיתר (עידן חביב) וצליל רום מיתר (רותם סלע), דוגמני הבית של החברה וזוג נשוי טרי בחיים האמיתיים. במהלך חמשת ימי הקמפיין באפריקה הם יאבדו צלם, יטעו בדרך, יהיו בסכנת חיים, ייפרדו, יתאהבו ובין לבין גם יצטלמו ויגלו שאפריקה זה ממש לא מה שהם ראו בסקיצות.

פורסט גאמפ לצפיה ישירה

תקציר: פורסט גאמפ לצפיה ישירה הסרט מספר את חייו של פורסט גאמפ בחור בעל IQ נמוך ופגישתו עם אהובת חייו ג'ייני, הסרט מתעד את פגישתו המקרית של פורסט עם כמה האנשים והארועים החשובים ביותר באמריקה מ-1950 עד 1970 אך הוא טיפש מידי מכדי להבין ולשים לב מה הוא עושה. הסרט זכה ב-6 אוסקרים כולל הסרט הטוב ביותר.

ג'ומנג'י לצפייה ישירה

תקציר: ג'ומנג'י לצפייה ישירה  ג'ומנג'י הוא שם של לוח משחק עתיק מיוחד במינו שסיקרן את משתתפיו בגלל אופיו הקסום והקטלני כי אם אינכם מסיימים את המשחק, ג'ומנג'י משתלט על עולמכם. במהלך המשחק נשאב אלן לממלכת הג'ונגל למשך ה-26 שנים הבאות. פנטזיה עטורת אפקטים והרפתקאות מסמרות שיער.

קנדי לצפייה ישירה

תקציר:  קנדי לצפייה ישירה עשור במערכת היחסים בין משורר מקסים, בגילומו של הית' לדג'ר (הר ברוקבק) וזוגתו – סטודנטית לאומנות – שניהם שותפים למזרק ולחומר המתוק המוכר כ"סוכריית השטן". אט אט שוקעים השניים במרוץ מטורף אלי אבדון, כשלצידם מפקחת דמות אב, כימאי חביב, אותו מגלם במיומנות ג'פרי ראש (ניצוצות). ניל ארמפילד ביים סיפור פואטי פשוט על התמכרות ואהבה גדולה מהחיים, עם אבי קורניש (יום מושלם).

איך פגשתי את אמא עונה 6 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר:  איך פגשתי את אמא עונה 6 פרק 1 לצפייה ישירה "איך פגשתי את אמא" הינה קומדיית מצבים אמריקאית המגוללת את סיפורו של טד מוסבי, אב המחליט לספר לילדיו כל צעד בסיפור על המפגש שלו עם אמם. הסדרה מתחילה כשחברו הטוב ביותר, מארשל אריקסן, מציע נישואין לחברתו, לילי. בעקבות ההצעה, טד חושש שיישאר לבדו ולא ימצא אהבה לעולם, או במילים שלו, הוא יהיה "הרווק המבוגר בגיל העמידה שהילדים קוראים לו 'דוד טד'". עקב חששותיו, הוא מתחיל בחיפוש אחר אהבת חייו ונעזר בחבריו הטובים: בארני, מארשל ולילי, להשיג את תשומת ליבה של אישה מושכת העונה לשם רובין.

מקינלי היי -פרק מיוחד לצפיה ישירה

תקציר:  מקינלי היי -פרק מיוחד לצפיה ישירה ריאן מרפי, היוצרים של "ניפ טאק" ושל "פופולרי", מביא לנו את GLEE (מק'ינלי היי), סדרת קומדיה
שעוקבת אחרי מורה בתיכון שמנסה להפוך את "מועדון הזמר הבית ספרי" שוב לפופולרי, מעורר השראה אצל קבוצת שחקנים וזמרים זוטרים כדי להגיע לתחרות הגדולה מכולם – התחרות הכלל-ארצית.

מד מן עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה

תקציר:  מד מן עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה זוכת גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר וגם להופעה של השחקן ג'ון האם (The Ten), שנכתבה על ידי אחד מתסריטאי הסופרנוס – מאת'יו ווינר. דון דרייפר הוא איש פרסום יצירתי מאוד שעובד במשרד הפרסום סטרלינג-קופר, במדיסון אווניו שבמנהטן, בשנות הששים. בין משימותיו: כיצד לשווק סיגריות לאור הגילויים החדשים ביחס לאיום הבריאותי שמתחיל להסתמן מצריכתן. מסביב אווירה שוביניסטית, אפופת עשן סיגריות, יהירות אמריקאית, הטרדות מיניות ואנטישמיו

מבוכים ודרקונים לצפייה ישירה

תקציר: מבוכים ודרקונים לצפייה ישירה עיבוד למשחק המפורסם והפופולרי (שמאז הונפק ב-74' גרף מיליוני מעריצים). ג'רמי איירונס מגלם את פרפיון האכזר, שזומם להשתלט על האימפריה ולהדיח את הקיסרית סבינה (תורה בירץ', "אמריקן ביוטי"). כדי להציל את האימפריה מידיו, עליה למצוא מטה קסמים שיוכל לשלוט בדרקונים האדומים. היא משגרת אנשים כדי לנסות לאתר את המטה, בעוד פרפיון משלח את אחד מאנשיו כדי למנוע זאת ממנה ולהשתלט על המטה עצמו.

אדרנלין עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר:  אדרנלין עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה העיתונאית ענת גורן בדרכה הישירה והבלתי אמצעית תצא למסע סקרני וחקרני בעקבות החיפוש האובססיבי המסמל יותר מכל את העולם המערבי המודרני – המרדף אחרי ריגושים. במוקד הסדרה, סיפורי התמכרויות למין והימורים, שרטוט עדכני של המחיר האישי שמשלמים בני האדם עבור החיפוש אחר הריגוש עד מצב של סכנה אמיתית ותיעוד מטלטל של המרוויחים והמפסידים מסיפוק צרכים אלה. הסדרה מלווה בנתונים חדשים ורחבים, סקרים והשוואה חיונית לחברות וקהילות מסורתיות שטרם נחשפו לאובססיה של העולם המודרני.

סודי ביותר לצפייה ישירה

תקציר:  סודי ביותר לצפייה ישירה פרודיה על סרטי ריגול של מלחמת העולם השנייה, שבהם זמר רוק אמריקאי וזמר מעורבים בתוך ניסיון הצלה של מדען אשר מוסגר במזרח התיכון.

טום וג'רי זינוק למאדים לצפייה ישירה

תקציר: טום וג'רי זינוק למאדים לצפייה ישירה הצטרפו לעוד הרפתקאה נהדרת לכל המשפחה של החתול והעכבר המפורסמים ביותר על המסך: טום וג'רי!
בסרט שני האויבים המושבעים פוגשים חייזרים מכוכב מאדים שמתכננים לפלוש לכדור הארץ. הם משתפים פעולה כדי למנוע את פלישתם של החייזרים, אך לא לפני שהם מספקים לנו את מנת המרדפים המשעשעים והמטורפים שהפכו לסמלם המסחרי. בעזרת רובוט ענקי בצורת שואב אבק ("אינביסיטרון"), טום וג'רי והחיל השלם של מאדים יוצאים להציל את כדור הארץ. קולות: בראד גארט, ביל קופ. במאי: ביל קופ.

ריאל מדריד נגד אספניול שידור ישיר

הפועל ת"א נגד בני סכנין שידור ישיר

הפיג'מות עונה 6 פרק 14 לצפייה ישירה

תקציר: הפיג'מות עונה 6 פרק 14 לצפייה ישירה קומדיה מטורפת והמצליחה במרכזה קובי, עודד ואילן, הלא הם להקת הרוק הכושלת "הפיג'מות". השלישייה עברה מנתניה לתל אביב כדי להצליח בגדול. הם גרים בדירה ישנה של הדודה של אילן ושם פוגשים את השכנה היפה, אלונה, שמצטרפת ללהקה ומשתלטת להם על החיים. את רוב ימיהם הם מבלים בניסיון למצוא את הלהיט הבא, אך בעיקר מוצאים עצמם משתדלים להתפרנס בדוחק בשטיפת כלים בהמבורגריה השייכת לדוד של קובי, גרי הרשע והבלתי מפרגן. בכל העונות משולבים שירים. בהשתתפות: קובי פרג', אילן רוזנפלד, עודד פז, אלונה טל ויניב פולישוק.
הועלה בלעדית עבור - Viebs

101 כלבים דלמטים לצפייה ישירה

תקציר:  101 כלבים דלמטים לצפייה ישירה ההנאה מתחילה ברגע שפונגו ופרדיטה, הכלבים הדלמטיים, עוברים לבית בעליהם והופכים להורים של 15 גורים. הרשעית בסרט, קואלה דה-ויל, רוצה לגנוב את הגורים ולהכין מהם מעילי פרווה. עכשיו פונגו ופרדיטה הם היחידים שיכולים לעזור לגוריהם.

90210 עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר:  90210 עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה הסדרה החדשה ואולי הכי מדוברת במהלך הקיץ הנוכחי שהיא בעצם ספין אופ לסדרה הישנה בברלי הילס 90210 ששודרה לאורך 10 שנים. במרכז הסדרה, משפחה שעוברת לגור בברלי הילס. הבת אנני ואחיה המאומץ דיקסון יחד עם הוריהם והסבתא וכל הילדים החדשים בבית הספר. וכדי שיותר אנשים ידברו על זה ואולי אפילו יצפו בזה הוסיפו לנו לרשימה גם את הדמויות הנשיות מהסדרה ההמקורית.שחקנים: כמו לכל סדרת נעורים, יש לנו פה רשימה של יפים ויפות אנונימיים ומוכרים. הסידרה תכלול גם הופעות של הקאסט המקורי בדמות שאנון דוהרטי, ג'ני גארט שיחזרו להופעות אורח. האם זה באמת יצליח?

בוא נדבר על זה פעם שנייה לצפייה ישירה

תקציר:  בוא נדבר על זה פעם שנייה לצפייה ישירה ראש המאפייה פול ויטי (דה-נירו) כמעט ומסיים לרצות את עונשו בכלא "סינג-סינג" ובלשי ה-fbi סביבו מבולבלים. יום אחר יום הם צופים בו מהלך בקטנוניות בתאו, כשמדי פעם הוא פורץ בשירה ומזמר שירים מתוך "סיפור הפרברים". האם ויטי סובל מהתמוטטות עצבים עקב האיומים האחרונים על חייו המגיעים ממשפחות מאפייה יריבות? או האם הוא מוליך את כולם שולל ורוקם תחבולה על מנת להשתחרר מהכלא מוקדם מהצפוי? אף אחד לא ממש יודע ואנשי הבולשת מזמנים את הפסיכוטראפיסט שלו לשעבר, בן סובול (קריסטל) על מנת שיחווה דעה על מצבו של המאפיונר. בפעם האחרונה בה בחן סובול את ויטי הוא רק התחיל לגעת בבעיית התקפי החרדה שלו. בכדי לרדת לעומק נפשו של ויטי ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד, סובול יצטרך לבלות בחברתו זמן ממושך, זמן שהוא אינו מוכן להשקיע, בטח שלא בויטי ובטח שלא כעת.

אגדת המחפש עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה

תקציר:  אגדת המחפש עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה אגדת המחפש (באנגלית: legend of the seeker) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה ברשת ABCהסדרה מלווה מסע של בחור צעיר (ריצ'ארד סייפר-המחפש), אישה מסתורית (קיילין אמנל) ומכשף (זדיקוס זול זורנדר).
הסדרה מבוססת על סדרת ספריו של טקי גודקיינד- "חרב האמת".

האוס עונה 7 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר:  האוס עונה 7 פרק 1 לצפייה ישירה ד"ר גרגורי האוס הוא רופא מאבחן מוכשר אך בעל אופי אנטי חברתי מובהק. הוא יוצא מתפיסת עולם בה "כולם משקרים" - אחד מהמשפטים המאפיינים את דמותו בסדרה. הוא מתייחס בזלזול, בחוצפה ובחוסר אכפתיות לצוותו, לחבריו ואף לממונים עליו. האוס הוא רופא בעל שם עולמי, ולכן, על אף המגרעות שלו, הוא מצליח לשמור על מקום עבודתו.

שני גברים וחצי עונה 8 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר:  שני גברים וחצי עונה 8 פרק 1 לצפייה ישירה צ'ארלי שין (להלן: הכוכב הראשי) הוא רווק הולל המצוייד במיטב הקלישאות: בית על החוף, יגואר ונשים כמו גרביים, הוא עובד כמלחין ג`ינגלים לפרסומות ונהנה מהחיים. אחיו אלן (ג'ון קרייר) הוא נשוי מרובע ולחוץ שמוצא את עצמו יום אחד עומד בפני גירושים ועובר עם הבן שלו ג`ייק (שמעריץ את הדוד שלו) לגור עם אחיו. הסיטואציות הקומיות נובעות מהתנגשות העולמות והערכים של האחים - האח השמרן והמגונן על בנו מול הרווק המשתולל והמשטרלל. בין הדמויות בסדרה: אמם האנוכית והמפלצתית אוולין .ג'ודית (מרין הינקל) אשתו לשעבר של אלן, מנהלת משק הבית ברטה ורוז (מלני לינסקי), סטוץ לשעבר של צ'ארלי וכעת שכנה שלו המנסה להשתחל בחזרה לחייו.

רמבו 4 לצפייה ישירה

תקציר:  רמבו 4 לצפייה ישירה 20 שנה אחרי הסרט האחרון בסדרה, רמבו חוזר לסרט רביעי. רמבו פרש לנוח באזור מבודד בצפון תאילנד, והוא מבלה את ימיו בסירה על נהר סלווין, לא רחוק מחוז קארן במיאנמר (בורמה), שנמצא כבר 60 שנה במעין מלחמת אחים. אבל רמבו עייף ממלחמות – הוא מעדיף לאסוף פסולת מתכת ונחשים ארסיים כדי למכור אותם, גם כשפעילי זכויות אדם, מורדים ורוצחים להשכרה עוברים בנהר, בדרך למיאנמר. הכל משתנה כשקבוצה של פעילי זכויות אדם מוצאת את רמבו, ומבקשת שיסיע אותם בסירתו לעבר בורמה, מכיוון שהצבא מיקש את כל הדרכים הקרקעיות. הפעילים מונהגים על ידי שרה ומייקל בנט (ג'ולי בנץ ופול שולץ), והם מצליחים לעשות מה שכל שאר העוברים בדרך לא הצליחו – לשכנע את רמבו להשיט אותם לתוך בורמה. כעבור שבועיים, עוד נוסע – הכומר ארתור מארש (קן הווארד) מוצא גם הוא את רמבו, ומספר לו ששרה, מייקל ופעילי הזכויות נעלמו, והשגריריות לא מוכנות לעזור בחילוצם. הוא משכן את ביתו וקיבל תרומות מהקהילה שלו כדי להעסיק כמה שיותר שכירי חרב, ולחלץ את פעילי זכויות האדם. רמבו מתגייס לעזרה, והלוחם הבודד יוצא בראש שכירי החרב להציל את הפעילים השבויים.

האירוע עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר:  האירוע עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה שון ווקר (ג'ייסון ריטר, "הכיתה") הוא אדם נורמטיבי החוקר את היעלמותה המסתורית של ארוסתו אשר מגלה את הטיוח הגדול ביותר בתולדות ארה"ב.
החקירה של שון תוביל אותו אל קבוצת האנשים הזרים אשר כוללת בין השאר את הנשיא הטרי של ארה"ב (בלייר אנדרווד, "כסף, דארלינג"), מפקדת של קבוצת אסירים מיוחדים (לורה אינס, "E.R") ואל חתנו של שון בעל העבר המעורפל (סקוט פטרסון, "בנות גילמור"). שון חייב לחשוף את הקונספירציה שעשויה לשנות את עתידו של המין האנושי.

אחת שיודעת עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר:  אחת שיודעת עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה סדרת נעורים מבית היוצר של ג'וש שוורץ ("האו.סי"). חבורת המקובלים באפר-איסט-סייד במנהטן כולה רועשת וגועשת: סרינה ואן דר וודסן (בלייק לייבלי, "אחוות הג'ינס") שבה במפתיע מהפנימיה היוקרתית היישר אל חברתה-יריבתה בלייר (לייטון מיסטר, "ממעמקים"), והיריבות בין שתיהן מככבת בבלוג של "אחת שיודעת", שאיש איננו יודע את זהותה, אך דומה שהיא דווקא יודעת הכול על כולם. עוד מככבים בבלוג אחיה של סרינה אריק (קונור פאולו, "לחיות את החיים"), החבר של בלייר נייט (צ'ייס קרופורד, "הכת") וידידו צ'אק (אד ווסטוויק, "הילדים של מחר"). אפילו הוריהם של הבנות והבנים מודעים לקיומו של הבלוג והמהומות שהכתוב בו מעורר. אך מעל לכל נותרת התעלומה בעינה: מיהי אותה "אחת שיודעת" עלומה (קולה של קירסטן בל, "ורוניקה מארס"), שהידע אותו היא חולקת עם העולם גורם לפרצי קנאה ומתחים בקרב ילדי העשירים של מנהטן?

ספר הג'ונגל לצפייה ישירה

תקציר:  ספר הג'ונגל לצפייה ישירה בתחילת הסיפור אנו פוגשים את הפנתר באגירה, שמצא תינוק נטוש ונתן אותו למשפחת זאבים, שהאבא בה היה הזאב ראמה. הזאבים קראו לילד מוגלי, וחיבבו אותו מאוד והוא-אותם. לילה אחד הטיגריס הבנגלי האכזר שרחאן חזר לחלק של הג'ונגל שבו מוגלי שכן. באסיפת הזאבים הציע אקילה, הזאב המנהיג, בעזרתו של בגירה לקחת את מוגלי לכפר של בני האדם, ובאגירה מתנדב לעשות זאת. בהמשך הם נתקלים בעוד חברים שונים ומשונים כמו: קאה הנחש, שיירת הפילים, המלך לואי וכו'. האם מוגלי יחזור לכפר בני האדם בשלום?

השוטר מבברלי הילס 2 לצפייה ישירה

תקציר: השוטר מבברלי הילס 2 לצפייה ישירה  סדרה של גנבות גדולות מתרחשת בברלי הילס ע"י כנופיה שנקראת כנופיית אלפבית בגלל האותיות שמשאירים במקום האירוע, לאחר שמפקד משטרת בברלי הילס בוגומיל נורה בגלל שעלה על רמזים בחקירה מגיע אקסל לעזור לחברה הישנים לפתור את התיק ולתפוס את האחראים לירי בחברו בוגומיל.

7 נשמות לצפייה ישירה

תקציר:  7 נשמות לצפייה ישירה בן תומאס (ויל סמית), פקיד מס הכנסה שנמצא בדיכאון עמוק עקב מותה של אשתו, והוא רדוף
אשמה על טעויות העבר. הוא מחליט להרוג את עצמו, אבל גם לעזור לשבעה אנשים הנאבקים
בצרה לפני כן. כשהוא פוגש את אמילי (רוזריו דוסון), אישה יפהפיה עם בעיה בלב, הוא מתאהב
בה, מה שמסבך עוד יותר את התכנית שלו להתאבד.

יום שני, 20 בספטמבר 2010

בוקר טוב ויאטנם לצפייה ישירה

תקציר: בוקר טוב ויאטנם לצפייה ישירה רובין וויליאמס מגלם את דמותו של ה-D.J אדריאן קרונאור שהגיע ב-1965 לסייגון, הפך לשדרן הפופולרי של תחנת הרדיו האמריקנית הצבאית וכבש את החיילים במונולוגים המטורפים שלו. הדמות של השדרן מוצגת כאנטי גיבור אמריקני טיפוסי שמסתכסך עם הממונים עליו בשל הנון-קונפורמיזם שלו, מתאהב בוייטנאמית ומתיידד עם אחיה, מה שמאיר את הדמות של האמריקני באור ליברלי. עיקר כוחו של הסרט הוא במשחק של וויליאמס שהופעותיו הרדיופוניות הן סטנד-אפ קומדי מטורף.

דם ועצם לצפייה ישירה

תקציר:  דם ועצם לצפייה ישירה בעולם ללא כללים הוא יוצר את שלו. בלוס אנג'לס, אסיר משוחרר (וויאט) לוקח בסערה את הבכורה בעולם קרבות רחוב, כדי לעמוד בהבטחתו לחברו שנרצח בעת שהותם בכלא.

היצור לצפייה ישירה

תקציר:  היצור לצפייה ישירה זהו סיפורה של משלחת מחקר מדעי אמריקנית הנמצאת במדבריות הקרח השוממות באנטארקטיקה אשר יום אחד נתקלת במצב לא רגיל שבו כמה חברי משלחת נורבגית החגים מעל הבסיס במסוק, עצבניים, ורודפים אחר כלב ומנסים להרגו. המסוק הנורבגי אשר רדף אחר הכלב התרסק בלי להשאיר הסברים למה רדף אחר הכלב. במהלך הלילה הכלב משנה את צורתו הפיסית ומתקיף כמה כלבים אשר נמצאים במכלאה בבסיס המשלחת האמריקנית. חברי המשלחת מתחילים להבין על ידי אוטופסיה של גופת היצור ועל ידי תצלומים מבסיס המשלחת הנורבגית שזהו בעצם יצור אורגני מכוכב אחר המסוגל לשנות את צורתו לכל צורה אורגנית אשר בקרבה על ידי עיכול האורגניזם ואסימילציה (הידמות) לאותו אורגניזם.
כאשר הם מגלים שרוב הסיכויים שאחד או יותר מחבריי הקבוצה עלול להיות היצור המוזר הם מוצאים את עצמם תוהים בפאראנואידיות מי מחברי המשלחת עבר את האסימילציה ומי לא.

כאן גרים בכיף עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה

תקציר: כאן גרים בכיף עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה  קומדיית מצבים המכניסה אותנו שבוע אחר שבוע לעולם הסוער של יחסי הורים וילדים. ענת, יאיר (נתי קלוגר וגיא לואל) ושלושת הבנים יהלי (8), עמרי (12) ודניאל (15) גרים להם אי שם בפרברים, בבית עם גינה קטנה ומשכנתא גדולה. כמו כל משפחה, גם הם מנסים לצאת בזמן לבית ספר ולעבודה, קונים במבצע בסופר, מתווכחים בארוחות המשפחתיות, רבים על הטלויזיה המחשב והפלייסטיישן, ומנסים לשמור על חיי מין פעילים למרות הכל. מהסדרה כבר הוזמנו 2 עונות כאשר בכל עונה ישנם 13 פרקים.

קצר משפחתי עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה

תקציר:  קצר משפחתי עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה קצר משפחתי תוכנית בידור חדשה ובה צוות "מומחים" מארח משפחות באופלן ופותר להן את הבעיות. אורי גוטליב, רותם אבוהב, דב נבון, רמי הויברגר, אפרת בוימבלד ועפר שכטר עושים לכם סדר במשפחה.

הטינה 2 לצפייה ישירה

תקציר:  הטינה 2 לצפייה ישירה גם עלילת הסרט השני מתרחשת בטוקיו. אוברי, אחותה הצעירה של קרן, גיבורת הסרט הראשון, מנסה לחקור את מותה וגם היא נחשפת לקללה המסתורית, לכוחות העל טבעיים הממלאים את רוחו של הקורבן בזעם שהוא משחרר על חפים מפשע. היא מתאגדת עם קבוצה של אנשים זרים המנסים גם כן להלחם בקללה.

נערה בהפרעה לצפייה ישירה

תקציר:  נערה בהפרעה לצפייה ישירה סוזאנה בת ה-17 היא צעירה נבוכה, שנראה כאילו ניסתה להתאבד. היא מאושפזת במוסד לחולי-נפש, שם מאבחן אצלה הרופא הפרעה נפשית גבולית, המתבטאת בחוסר ביטחון, אי בהירות לגבי מטרות ארוכות טווח והתנהגות שלוחת רסן. במהלך האישפוז היא מתעדת ביומנה את חוויותיה, את יחסיה עם חברותיה למחלקה ואת האחות הראשית והפסיכיאטרית הראשית של המחלקה. דרמה רבת עוצמה המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של סוזאנה קייסן, שחקרה את הגבולות שבין הסגר לחופש, חברות לבגידה ושיגעון מול שפיות.

מלאכיות בעירום לצפייה ישירה

תקציר:  מלאכיות בעירום לצפייה ישירה מותחן אירוטי-פנטסטי של אחד הילדים הרעים של הקולנוע הצרפתי, ז'אן-קלוד בריסו (המולה וזעם). פרנסואה הוא במאי קולנוע שעורך אודישנים לסרט חדש עם סצנות סקס לרוב. בלילה הוא מקבל ביקור מסבתו זיכרונה לברכה ומשתי מלאכיות ענוגות. באחד האודישנים מדווחת לו השחקנית שחוותה אורגזמה אמיתית במהלך האירוע, וכל המקרים הנ"ל מעוררים אותו לפרוייקט קולנועי חדש. נוטף חושניות, עמוס סצנות מין, וטווה רעיונות על הקשר המיסטי בין מיניות לאלימות לצביעות.

הגיטרה לצפייה ישירה

תקציר:  הגיטרה לצפייה ישירה המהפך שבחורה צעירה עושה בעקבות איבחון של מחלה אצלה והשינויים בחייהאת אחד החלומות וזה לנגן על גיטרה.
ועם היחסים עם החבר שלה, כאשר נותר לה חודשיים לחיות היא מחליטה להגשים

דספרדו לצפייה ישירה

תקציר: דספרדו לצפייה ישירה אל מריאצ`י (בנדרס), גיטריסט לשעבר, נודד מעיירה לעיירה, מחפש את בוצ`ו (דה אלמיידה) שרצח את אהובתו וירה לו ביד – כל שנשאר לו היא תיבת הגיטרה, המלאה בתחמושת, והרצון לנקום. בכל מקום בו המריאצ`י מזכיר את שמו של בוצ`ו, הבריונים שלו מנסים לחסל את הנגן – אבל הוא יכול לכולם ומרחץ דמים ממתין מאחורי כל פינה. עם קרולינה (הייק) לצידו, חובשת את פצעיו החדשים כל פעם ותורמת כמה יריות מדי פעם, אל מריאצ`י מחסל עשרות מאנשיו של בוצ`ו – הכל כדי לסגור חשבון ולהתחיל חיים חדשים. רודריגז מביים ב7 מליון דולר מרחצאות דם ועשרות פעלולנים הנדרסים, נופלים ומתגלגלים תחת כדוריו של הזאב הבודד בחן מקסיקני ועם הומור עצמי המזכיר את סרטי הקונג-פו האהובים.

לב אמיץ לצפייה ישירה

תקציר:  לב אמיץ לצפייה ישירה ויליאם וואלאס, גיבור מיתולוגי מסקוטלנד של האה ה- 13 עומד במרכז סרטו השני כבמאי של מל גיבסון. הימים הם ימי שלטונו האכזרי של המלך אדוארד הראשון. אחרי שנות נדודים שב וואלאס להתנחל באחוזת אבותיו. הוצאה להורג של אשתו הופכת אותו למנהיג המרד באנגלים… מל גיבסון יצר אפוס היסטורי מהוקצע המעניק שלוש שעות של הרפתקאות מענגות.הסרט זכה בחמישה פרסי אוסקר: לסרט הטוב ביותר, על בימוי, על צילום (ג’ון טול),על איפור ועל עריכת סאונד.
חלק 1:
חלק 2:

כסף שרוף לצפייה ישירה

תקציר:  כסף שרוף לצפייה ישירה סרט אנרגטי, אירוטי ותוסס על שלישיית חברים צעירים מחליטים לבזוז משאית עמוסה בכסף. הם נכשלים ונאלצים לברוח לאורוגוואי על מנת להסתתר. שם הם עושים בדיוק ההפך, כל זאת כאשר אהבה כסף ותשוקה מחברים ביניהם.

קלוברפילד לצפייה ישירה

תקציר:  קלוברפילד לצפייה ישירה רוב (מייקל שטהל-דיווי) עומד לעזוב את ניו יורק לטובת יפן, וחמישה מחבריו עורכים לו מסיבת פרידה. הוא חשב לנצל את ההזדמנות כדי לסגור פינות ביחסיו עם חבריו ולהתוודות על חיבתו לאחת מהם, אבל רעידת אדמה חזקה משבשת את כל התוכניות. החברים, שמצלמים את מסיבת הפרידה, מנסים להתעדכן בחדשות וכשהמיסתור ין רב על הגלוי, מנסים לעלות לגג ולרואת במו עיניהם מה מתרחש. עם המצלמה הבייתית שלהם, מבלי להתכוון, הם מתעדים את הניסיונות הנואשים שלהם לשרוד כשמפלצת עצומה, בגודל גורד שחקים, זורעת הרס בניו יורק.

אגדה עירונית 3 לצפייה ישירה

תקציר:  אגדה עירונית 3 לצפייה ישירה יצירת האימה "אגדה עירונית: בלאדי מרי" מגיעה לשיאה כאשר שלושה בוגרים בבית הספר, בערב נשף הריקודים המרהיב מעיזים כל אחד מהם לפזמן את לחש הכישוף של השטן. אך את התוצאות הם לא לקחו בחשבון, והם משחררים רוח רעה וזדונית מהעבר, ושרשרת מקרי הטבח מתחילות…

הצרות שלי עם נשים עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה

תקציר:  הצרות שלי עם נשים עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה דרמה קומית חדשה העוסקת בארי שניידר (דן שפירא), רווק גברי, נאה, שנון וטוב לב, אבל גם אטום, ילדותי ומרוכז לחלוטין בעצמו. לאחר שמערכת היחסים השלישית שלו ברציפות מסתיימת בטריקת דלת, הוא מחליט להבין אחת ולתמיד מדוע אינו מצליח לתחזק זוגיות לאורך זמן. לשם כך הוא מתחיל טיפול ב"שיטת בביוף", פרי פיתוחה של הפסיכולוגית האקסצנטרית עדינה בביוף (חנה לסלאו), שמבטיחה למטופליה תוצאות תוך 26 פגישות. בכל פגישה עדינה שולחת את ארי לבצע משימות קיצוניות/פרועות/מלחיצות, שמכניסות אותו למצבים קומיים בלתי צפויים, ואשר עם רובן הוא מתמודד בהצלחה חלקית בלבד.

אהבה אסורה לצפייה ישירה

תקציר:  אהבה אסורה לצפייה ישירה אהבה ממבט ראשון אף פעם לא הייתה חזקה כל כך כמו מבטיהם של חנן (לזרוב) החילוני ולאה סנדר (זורר), בת השוחט ממאה שערים, שהצטלבו לשנייה של נצח. חנן בא לבקר את סנדר (נאור), חברו הטוב ביותר של אביו, ולשמוע ממנו את הסיפור על מותם של אביו ואימו בצעירותו. אך סנדר לא שש לספר לחנן על הוריו, ובוודאי לא על הנדר שנדרו סנדר ואביו של חנן. הנדר הזה היה לחתן את ילדיהם, שנולדו באותו זמן - את חנן ולאה. למרות שחנן ולאה לא יודעים על ייעודם, אלוהים יודע וצופה מלמעלה. במסעו הארוך של חנן, דרך ספרי הקבלה והזוהר, ודרך עזרתו של ראש הישיבה (איבגי), הוא מגלה שטמונים בו כוחות שמיימיים שיכולים לעזור לו או לזרוע הרס.

תנועה מגונה לצפייה ישירה

תקציר:  תנועה מגונה לצפייה ישירה גל זייד הוא מיכאל קליינהאוס - ה"השכן ממול" הממוצע. בבוקר יום השואה, קצת לפני הצפירה, אשתו של מיכאל (קרן מור), מעצבנת את דרייפוס חמום המוח (אשר צרפתי), גיבור מלחמה לשעבר שמקושר היטב במשטרת ישראל. בתגובה דרייפוס דוהר עם מכוניתו השחורה אל תוך דלת המכונית הפתוחה של מיכאל וכמעט ודורס את תמר. מיכאל מנסה לטפל במצב אך מגלה ש"שבוע הצפירות" - מיום השואה ועד ליום העצמאות - הופך לסיוט הפרטי שלו כשכל בעיותיו האישיות מתנקזות לתוך מאבקו בדרייפוס.

החוב לצפייה ישירה

תקציר:  החוב לצפייה ישירה בשנת 1965 תפסו שלושה סוכני מוסד צעירים את "הקצב מבירקנאו" - רופא נאצי אכזרי שערך ניסויים בקורבנותיו היהודים. אולם, הוא מעולם לא הובא למשפט בישראל - הגרסא הרשמית טענה שהוא התאבד בבית בו כלאו אותו, אי שם באירופה. 35 שנים אחרי סיפור ההתאבדות המתוקשר-היטב, מתפרסם מאמר קטן בעיתון שולי במרכז אירופה, ובו טוען הכותב - אותו קצב מטרבלינקה - שהוא חי, ומוכן להודות בפשעיו נגד האנושות. שלושת סוכני המוסד לשעבר, כיום בשנות השישים לחייהם, מחליטים לקחת את החוק לידיים ולהשלים את המשימה מלפני 35 שנים, כדי שאיש לא יגלה שהקצב מטרבלינקה, למעשה, ברח מהם.

קופסה שחורה לצפייה ישירה

תקציר:  קופסה שחורה לצפייה ישירה אילנה (ברוריה אלבק) החיה בארץ, כותבת לראשונה לאחר 7 שנות ניתוק לאלכס (עמי טראוב), בעלה לשעבר החי בלונדון. ניסיונותיו של אלכס שלא לחדש את הקשר, לא מצליחים ובריאותו מדרדרת, מה שמוביל אותו חזרה לזרועות אילנה ובנו הסורר, בועז.

מיכאל שלי לצפייה ישירה

תקציר:  מיכאל שלי לצפייה ישירה סיפור אהבתה וחיי נישואיה של נערה ירושלמית בשם חנה (אפרת לביא), על רקע ירושלים של שנות החמישים. הסמטאות וחפצי הבית, המלבושים ומילות השיגרה הופכים להיות טבעת חנק הסוגרת על הגיבורה, עד שהיא ניתקת מן הנפשות שהיו אהובות עליה.

משפחת צנעני לצפייה ישירה

תקציר:  משפחת צנעני לצפייה ישירה הסרט הוא קומדיה סאטירית שמתרחשת בישראל, על יריבות בין מוכר נעליים תימני בשם ציון צנעני, לבין מוכר נעליים פרסי בשם בן נעים סימן טוב, הגרים בשכנות. היריבות בין המשפחות אינה רק בשל העובדה שלכל אחת מהן חנות נעליים המתחרה ברעותה, אלא גם בשל החשדנות הבסיסית מטבעם של הדמויות. בנו של סימן טוב, מתחיל עם בתו של אדון צנעני, בעידודו של אביו. ואילו מר צנעני נחרד מהעובדה שבתו יוצאת עם בנו של סימן טוב. יום הולדתה של ציונה צנעני מתקרב, וציון בעלה, קונה לה טבעת בשווי עצום של עשרים אלף לירות, כדי לכפר על המשבר בחיי הנישואים. לפני שהוא מספיק להעניק את הטבעת לאשתו, נכדם בולע אותה, וכולם מנסים למצוא את הטבעת בהפרשות שבסירו של הילד. הסרט מסתיים בכך שציון צנעני מצליח להביא את הטבעת לאשתו.

ירח מר לצפייה ישירה

תקציר:  ירח מר לצפייה ישירה במהלך הפלגה לאיסטנבול, זוג בריטי טיפוסי, נייג'ל (יו גרנט) ופיונה (קריסטין סקוט תומאס), פוגשים באוסקר (פיטר קיוטי), סופר אמריקאי המרותק לכסא גלגלים, ובאישתו הצרפתייה מימי (עמנואל סינייה). אוסקר, החש את התענינותו של נייג'ל במימי, מגולל בפני נייג'ל את סיפור האהבה בינו לבין מימי, אשר התחיל כאגדה מתוקה והפך למשהו שונה לחלוטין. גם בסרט זה כמו בסרטיו הקודמים מחטט פולנסקי בנפשו של האדם ומציג דיקן של אהבה נקייה וטהורה שיורדת אט אט מהפסים…


גרטה לצפייה ישירה

תקציר:  גרטה לצפייה ישירה הילארי דאף ישחק את התפקיד הראשי של גרטה מלצרית שנופל עבור לבשל שאפתנית (רוס) במסעדה שבה הם עובדים. אבל כמו רומן הקיץ שלהם מתחמם, יש לה להתגבר על החששות של סבא וסבתא (בורשטיין, מרפי) שלה על העבר הפלילי של החבר שלה.

היא מחוץ לליגה שלי לצפייה ישירה

תקציר:  היא מחוץ לליגה שלי לצפייה ישירה בלי בטחון עצמי קירק קטנר הוא האחראי על בטיחות הטיסות,או יותר נכון מבקש מהנוסעים לפני הטיסה להסיר את נעליהם לבדיקה. אבל פעם אחת מתמזל לקירק והוא פוגש את מולי, ובניגוד לציפיות שלו עם הבחורה האינטליגנטי והמקסימה יש להם רגשות הדדיים(אהבה במילים אחרות). וה רק שהוא לא היה צריך להקשיב לעצות של משפחה וחבריו אשר מאמינים כי שמולי היא טובה מדי בשבילו. (ואני מאמין שאנחנו כבר יודעים איך זה הולך להיגמר)

הג'וב האיטלקי לצפייה ישירה

תקציר:  הג'וב האיטלקי לצפייה ישירה הג'וב האיטלקי – התכנית הייתה ללא רבב… הג'וב בוצע באופן מושלם… ההימלטות הייתה נקייה. צ'רלי קוקר (מארק וולברג) מעולם לא העלה על דעתו שהפגם היחיד בתוכניתו יהיה דווקא אחד מאנשי הצוות שלו. אחרי ששדדו מאות מטילי זהב ממבנה מאובטח בכבדות בונציה שבאיטליה, צ'רלי והחבר'ה שלו, סטיב "הכל יודע" (אדוארד נורטון), לייל גאון המחשבים (סת' גרין), איש הגלגלים רוב "הנאה" (ג'ייסון סטת'ם), מומחה חומרי הנפץ שמאל האוזן (מוס דף) ומפצח הכספות הותיק ג'ון ברידג'ר (דונלנד סאת'רלנד), לא האמינו כשהסתבר שאחד מהם משחק משחק מלוכלך. סטלה (שרליז טרון), מפצחת כספות יפהפייה, מצטרפת לצ'רלי וחבורתו במהלך המעקב אחר הבוגד לקליפורניה. התוכנית: לגנוב מחדש את הזהב על ידי חדירה למערכת בקרת התחבורה של לוס אנג'לס, שיבוש התדרים ויצירת אחד מפקקי התנועה הגדולים ביותר בהיסטוריה של העיר.

מחסן 13 עונה 2 פרק 3 לצפייה ישירה

תקציר:  מחסן 13 עונה 2 פרק 3 לצפייה ישירה לאחר שהצילו את נשיא ארה"ב בוושינגטון הבירה, צמד סוכנים סמויים מוצבים מחדש באיזור חסוי בדרום דקוטה שמכיל חפצים על-טבעיים שממשלת ארה"ב אספה במהלך השנים. משימתם החדשה היא להחזיר את החפצים שנעלמו ולאסוף חפצים חדשים.

לעולם אל תיכנע לצפייה ישירה

תקציר:  לעולם אל תיכנע לצפייה ישירה הסרט מספר על דייגו קארטר, אלוף בMMA שמרגיש לא מרוצה מהקריירה הנוכחית שלו. אישה יפה מובילה אותו יום אחד לטורניר MMA ברוטאלי ביותר, שאף פעם לא נפסק. דייגו מתלהב, ומצטרף לטורניר. מעבר לכבוד ולכסף, לכל מתמודד יש בחורה מלווה, ומי שמנצח את יריבו מבלה את הלילה עם הבחורה של המנוצח. למרות שדייגו זוכה למעמד של סופרסטאר, הוא מרגיש לאט לאט שמשהו מסביבו מסריח. הבוס שלו, לוחם רוסי בשם "סייפר" מתגלה כמאפיונר מניפולאטור, והבנות המלוות מתגלות כנערות חסרות ישע שסייפר מנצל. אחרי שחבר של דייגו שרצה לעזוב את הטורניר נרצח, דייגו מחליט לעזוב את הכל, ולהילחם קרב ענק אחרון כנגד סייפר, וכנגד הטורניר עצמו.

אנדרדוג לצפייה ישירה

תקציר:  אנדרדוג לצפייה ישירה תאונת מעבדה מצערת, גורמת לכלב פשוט מסוג ביגל, כוחות-על הכוללים בין השאר את היכולת לדבר בקול אנושי. לאחר שבעליו החדשים, נער צעיר בשם ג'ק, מגלה את זהותו הסודית, הקשר מתהדק, והכלב וחברו החדש יוצאים להציל את העולם מידי מדען מרושע.

הכוכבים של שלומי לצפייה ישירה

תקציר:  הכוכבים של שלומי לצפייה ישירה שלומי דואג לשמור על השלום והשלווה במשפחתו, הוא החוליה השפויה בבית ובעיקר דואג לשמח את כולם בבישול המאכלים האהובים עליהם, כדי שיאכלו ויירגעו. אבל אף אחד מבני המשפחה לא ממש רואה את שלומי, עד שמבחן במתמטיקה גורם למוריו לחשוד ששלומי הוא ילד מיוחד, בעל יכולות מתמטים חריגים. בעזרתם ובעזרת שכנתו היפה, רונה, שלומי מצליח למצוא את השביל בדרך לעצמו.

הנער בפיג'מת הפסים לצפייה ישירה

תקציר:  הנער בפיג'מת הפסים לצפייה ישירה ברונו בן השמונה חי חיים מוגנים כבנו של קצין נאצי אשר קידומו מנתק את המשפחה מביתם הנוח בברלין אל אזור מרוחק, בו לילד הבודד אין מה לעשות ועם מי לשחק. משועמם וסקרן, ברונו מפיר את האיסורים החוזרים של אמו שלא לחקור את הגינה האחורית בבית החדש, והוא מטייל אל "חווה" שנמצאת לא רחוק. שם הוא פוגש את שמואל, נער בגילו של ברונו, שחי בקיום מקביל וזר מצדה השני של גדר התיל הגבוהה. המפגש של ברונו עם הנער בפיג'מת הפסים מעיר אותו מתמימותו ופוקח את עיניו אל זוועות עולם המבוגרים שסביבו. אך לידידות האמיצה שצומחת בין שני הנערים תוצאות מחרידות

הסוד שמעבר למילים לצפייה ישירה

תקציר:  הסוד שמעבר למילים לצפייה ישירה אל אניית קידוח נפש בלב ים, בה כל העובדים הם גברים מגיעה אשה מסתורית המנסה לברוח מעברה. חנה מציעה את עזרתה כאחות לג'וזף אשר איבד באופן זמני את ראייתו. בין השניים מתפתחת מערכת יחסים אינטימית מיוחד במינה השוזרת בתוכה סודות, שקרים, אמיתות ולא מעט כאב. הקשר שהתפתח בין השניים ישנה את חייהם לנצח.

עיר החטאים לצפייה ישירה

תקציר:  עיר החטאים לצפייה ישירה הסרט עוקב אחר שלושה סיפורים המתרחשים בעיר החטאיםלחפש מי רצח את הנערה איתה בילה את הלילה בעוד הוא ישן לצידה
עיר שפשטה את הרגל מבחינה מוסרית, בה המשטרה מושחתת והרחובות מסוכנים
הס יפור המרכזי הוא סיפורו של העבריין מרב(רורק) היוצא

גבר מבוקש לצפייה ישירה

תקציר: גבר מבוקש לצפייה ישירה חלפה התקופה בה בן נחשב לסוחר המכוניות המצליח ביותר במנהטן. העושר שלו הביא אותו לנהל סגנון חיים בזבזני ושורה ארוכה של רומנים מחוץ לנישואים. עולמו הנהנתני התמוטט כאשר נחשף לציבור סקנדל עסקי שבו היה מעורב. חשיפת הסקנדל עלתה לו גם בפרנסתו וגם בנישואיו רבי …

אבודים באפריקה עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר: אבודים באפריקה  עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה  מיני סדרה דרמה קומית שיצרו התסריטאים אילן שפלר ואיתי רייכר, והבימאי יובל שפרמן. חברת האופנה honey מתכוונת לצלם קטלוג חדש. שלומצי (שרון שטרק) ממשרד הפרסום מציעה את הקונספט go somewhere you’ve never been before ואת הלוקיישן צ'אד (אבונה קילוסה) במרכז אפריקה. מנכ"ל חברת האופנה אדי וקסלר (צחי גראד) מאשר את הרעיון: שיהיה צ'אד, כל עוד שבקטלוג יהיו צ'אדיים. כמובן שגם בקטלוג הזה יעשו שימוש בנכסים הגדולים של המותג יניב מיתר (עידן חביב) וצליל רום מיתר (רותם סלע), דוגמני הבית של החברה וזוג נשוי טרי בחיים האמיתיים. במהלך חמשת ימי הקמפיין באפריקה הם יאבדו צלם, יטעו בדרך, יהיו בסכנת חיים, ייפרדו, יתאהבו ובין לבין גם יצטלמו ויגלו שאפריקה זה ממש לא מה שהם ראו בסקיצות.

אנחנו לא מלאכים צפייה ישירה

תקציר:  אנחנו לא מלאכים צפייה ישירה סרטו של ניל ג'ורדן (משחק הדמעות) על פי תסריט של דיוויד מאמט (סטייט פינת מיין) הוא חידוש לסרט קלאסי מ-1955.שני פושעים נמלטים (שון פן, דרכו של קרליטו, ורוברט דה נירו, הבלתי משוחדים), מוצאים מפלט בכנסייה כאשר מזהים אותם בטעות ככמרים. השניים שמנסים לברוח ללא הצלחה, ונאלצים להיעזר במולי (דמי מור, סטריפטיז), אישה מסכנה שמגיעה לסביבה.).

אזרח שומר חוק לצפייה ישירה

תקציר:  אזרח שומר חוק לצפייה ישירה הסרט עוקב אחר עו"ד מוצלח אשר מוצא עצמו בתוך מזימה אותה תכנן אדם אשר נפל קורבן לאי הצדק של המערכת המשפטית. בזכות עסקת טיעון, מצליח רוצח אשר לקח את חייהן של בתו ואישתו, לצאת לחופשי ולכן מחליט הוא לנקום ברוצח ובאלה אשר נתנו לו להתחמק מעונש.

אמריקן פאי 1 לצפייה ישירה

תקציר:  אמריקן פאי 1 לצפייה ישירה החיפוש הפרוע והמצחיק של הפולחן הכי מבוקש ולעיתים הכי מביך בתקופת ההתבגרות ידוע יותר כאבדן הבתולים. בקומדיה המטורפת החדשה, קבוצת חברים, שנשבר להם להיות אלה שעוד לא "עשו את זה" הולכים לקבל שיעור מאלף על החיים, האהבה והליבידו בדרכם לבגרות. חסרי ניסיון לחלוטין , אבל עם הרבה הורמונים משתוללים, הבחורים מנסים כל אחד בדרכו להשיג תוצאות עם המין השני. גם הבנות לוהטות- אבל מתביישות, ומנסות להתנהג בצורה קולית רומנטית.

מר וגברת סמית לצפייה ישירה

תקציר:  מר וגברת סמית לצפייה ישירה ג'ון וג'יין סמית' נורא משועממים בחיים וגם יש להם בעיות בנישואין. מה שהם לא יודעים אחד על השני זה ששניהם עובדים כרוצחים שכירים למחייתם, כל אחד עבור סוכנות אחרת. יום אחד מקבלים שניהם את אותה משימה. כנראה שחיי הנישואין שלהם הולכים להשתפר.

הפיג'מות עונה 6 פרק 13 לצפייה ישירה

תקציר:  הפיג'מות עונה 6 פרק 13 לצפייה ישירה קומדיה מטורפת והמצליחה במרכזה קובי, עודד ואילן, הלא הם להקת הרוק הכושלת "הפיג'מות". השלישייה עברה מנתניה לתל אביב כדי להצליח בגדול. הם גרים בדירה ישנה של הדודה של אילן ושם פוגשים את השכנה היפה, אלונה, שמצטרפת ללהקה ומשתלטת להם על החיים. את רוב ימיהם הם מבלים בניסיון למצוא את הלהיט הבא, אך בעיקר מוצאים עצמם משתדלים להתפרנס בדוחק בשטיפת כלים בהמבורגריה השייכת לדוד של קובי, גרי הרשע והבלתי מפרגן. בכל העונות משולבים שירים. בהשתתפות: קובי פרג', אילן רוזנפלד, עודד פז, אלונה טל ויניב פולישוק.
הועלה בלעדית עבור - Viebs

חצי מת לצפייה ישירה

תקציר:   חצי מת לצפייה ישירה סטיבן סיגל חוזר ובגדול בסרט הכרוך באפקטים ויזואלים של לחימה והופעה לצד אחד מהראפרים הגדולים. סאשה פטרוסביץ' (סטיבן סיגל) וג'א-רול, נמצאים בכלא אלקטרז החדש, בגלל רצח של שוטר. כדי להעביר את הזמן הם נלחמים בקרבות חופשיים בשומרי הכלא. יום אחד מסתנכן לכלא דוני, פושע מסוכן, וביחד איתו הוא מביא חבורת פושעים נוספים, וזאת כדי לעזור לו לאתר זהב גנוב בשווי של 200 מיליון דולר אשר הוחבא ע"י אחד מהאסירים הנידונים למוות. האסירים לא מעוניינים בחברתו של המסתנן הזר, ויוצאים למתקפה נגדו, כשבראשם ג'א-רול וסטיבן סיגל.

צחוק מעבודה עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה

תקציר: צחוק מעבודה עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה עונה רביעית לתוכנית הסטנדאפ המצליחה בהנחייתו של שלום אסייג, ובהשתתפות פאנל סטנאדפיסטים קבוע המורכב מ: אורי חזקיה, שחר חסון, ליטל שוורץ, ארז שלם, קובי מיימון ויעקב כהן. בעונה זו הצטרפו לפאנל הקבוע מיקי גבע, הדר לוי ושאולי בדישי. בכל תוכנית שולח אסייג את הנבחרת להתנסות בעבודות חדשות, ובסיומו של יום העבודה הם מעלים מופע סטנדאפ בעקבות החוויות שעברו. בנוסף, הנבחרת מארחת מדי שבוע אורח מיוחד, הידוע מתחום אחר ומתנסה לראשונה בחייו בביצוע סטנדאפ.
העלאה בלעדית עבור - Viebs

לבנבנות לצפייה ישירה

תקציר: לבנבנות לצפייה ישירה לאחר שפוצצו פשיטה על סוחרי סמים בניו-יורק, צמד סוכני בולשת ממוצא אפריקני,מרקוס וקווין קופלנד (שון ומרלון ויינס), מנסים לעשות רושם על הבוס ויוצאים להגן על טיפאני בריטני, היורשות של אמפריית בתי-מלון, מפני חטיפה. כעת, כשהאחיות מוחבאות, על האחים לשכנע את העולם כי הם האחיות, ושאותם החוטפים מחפשים.

האנה מונטנה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר: האנה מונטנה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה האנה מונטנה (באנגלית: Hannah Montana) היא קומדיית מצבים אמריקאית מצליחה מחברת וולט דיסני. הסדרה שודרה לראשונה בערוץ דיסני ב-24 במרץ 2006. עלילת הסדרה מתמקדת במיילי סטיוארט (מגולמת על ידי מיילי סיירוס), נערה מתבגרת אשר חיה חיים כפולים בתור נערה מתבגרת ממוצעת הלומדת בבית הספר ובמקביל מנהלת קריירה מוזיקלית בתור זמרת פופ מצליחה בשם האנה מונטנה כאשר למעשה אף אחד אינו יודע את זהותה האמיתית מלבד חבריה הקרובים ובני משפחה.

קוראים לי בטהובן לצפייה ישירה

תקציר:  קוראים לי בטהובן לצפייה ישירה משפחת ניוטון גרים בביתם הנוח, אבל כנראה משהו חסר,"חור" זה ממולא ע"י גור קטן, אשר מגיע לביתם ומתחיל לגור שם. שמו הוא בטהובן, אשר גודל להיות כלב גדול מסוג סת ברנרד. ד"ר וורניק, הווטרינר האזורי יש סוד שולי איום ונורא, אשר דורש כלבים להרבה ניסויים. ובטהובן נמצא ברשימה השחורה של הד"ר.

נקמה כפולה לצפייה ישירה

תקציר: נקמה כפולה לצפייה ישירה  רימייק לסרט "נקמה כפולה" משנת 1983. קבוצת בנות אחווה מסיימות את לימודיהן וחוגגות יחד, אך כאשר הבנות מבצעות מעשה קונדס על חברה שלהן, היא מוצאת את מותה בטעות. הבנות מחליטות להסתיר את המקרה וממשיכות לחגוג. אך מאוחר יותר באותו הלילה, רוצח עם מסיכה על פניו אורב לבנות ורוצח אותן אחת אחרי השנייה.

השערים עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה

תקציר:  השערים  עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה הסדרה עוקבת אחר שוטר ומשפחתו המגיעים לגור בקהילה הממוקמת מאחורי שערי ברזל כבדים, ומגלים במהרה כי מתחת לפני השטח מסתתרים דברים אפלים ומוזרים, וכי תושבי העיירה אינם מה שהם נראים בתחילה.

אימפריית הטיילת עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה

תקציר: אימפריית הטיילת עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה הפקה משותפת של במאי הקולנוע מרטין סקורסזה והמפיק מארק וולברג ("הפמליה", "בטיפול") העוסקת באטלנטיק סיטי בשנות ה-20 ובהפיכתה מעיירת חוף תיירותית למוקד עלייה לרגל למהמרים ומקור למאבקי כוח פוליטיים. בין חברי הקאסט נמצאים שחקני הקולנוע סטיב בושמי ("ביג לבובסקי"), מייקל פיט ("החולמים"), קלי מקדונלד ("ארץ קשוחה") ועוד רבים וטובים.

ילדה אבודה עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר: ילדה אבודה עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה הסדרה מתמקדת על הנערה היפה וכריזמטית בשם בו. בו היא שדה שניזונת על האנרגיה של בני אדם - דבר זה מביא תוצאות מסוכנות ואף קטלניות. בו מסרבת לקבל את מקומה בשבט העל טבעי וההירארכיה הקשה שלה.
היא מחליטה להלחם עבור האזרח הקטן בעוד שהיא בחיפוש אחר האמת על חייה.

קוגר טאון עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה

תקציר:  קוגר טאון עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעיר

כנופייה במגרש לצפייה ישירה

תקציר: כנופייה במגרש לצפייה ישירה הסיפור מאחורי בית הסוהר לקטינים וקצין המבחן שלהם, סיאן פורטר, אשר יצר קבוצת פוטבול מצליחה שמורכבת מנערים פושעים ובעיתיים ולימד אותם מהי אחריות חברתית והכי חשוב להאמין בעצמם. סיאן הצטרף לפרוייקט הנסיוני ע"י עוזרו, מאלקולם מור, אבל חייב להתמודד עם מנהל הכלא המתנגד לתוכנית ועם מנהל בית ספר יוקרתי שאינו מעוניין בכל מגע או משחק עם השחקנים הפושעים.

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

אגדת המחפש עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה

תקציר:  אגדת המחפש עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה אגדת המחפש (באנגלית: legend of the seeker) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה ברשת ABCהסדרה מלווה מסע של בחור צעיר (ריצ'ארד סייפר-המחפש), אישה מסתורית (קיילין אמנל) ומכשף (זדיקוס זול זורנדר).
הסדרה מבוססת על סדרת ספריו של טקי גודקיינד- "חרב האמת".

טירוף בבית עונה 1 פרק 21 לצפייה ישירה

תקציר:  טירוף בבית עונה 1 פרק 21 לצפייה ישירה הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

תשע מתים לצפייה ישירה

תקציר: תשע מתים לצפייה ישירה *2010* תקשורת היא המפתח להישרדות של תשעה זרים שנחטפו על ידי אקדוחן רעול פנים, שאמר שאחד מהם ימות בכל עשר דקות עד שהם מגלים איך הם קשורים לכל. מי יקח את חייהם של תשעה ומי ימות ראשון ואחרון ?

נקודת איסוף / La Rafle לצפייה ישירה

תקציר:  נקודת איסוף / La Rafle לצפייה ישירה נקודת איסוף לצפייה ישירה עם תרגום - מסיקוונס ובו נראה אדולף היטלר על רקע פריס הכבושה בשכונת מונמרטר חיים שלושה ילדים שעל בגדם נעוץ טלאי בצבע צהוב. הילים לא חוששים מכלום ושאנו פוגשים את הריהם אנו ראים במפתיע שזה גם לא ממש מזיז להם, והם בכלל לא מודאגים. מה שדומה כי הם נותנים אמון מלא במשטרה וישי הוא בלתי מוגבל אבל מה שהם לא יודעים שמאחורי הקלאים קורה המון. היטלר דורש מממשלת צרפת לקבץ את כל היהודים שבצרפת ולהעלותם על רכבות בדרך שתכניס אותם למחנות ההשמדה. המשת“פים מתחילים לממש את המשימה ובתוך זמן לא רב עתידים להיאסף 13,000 מיהודי פריס, בהם 4,000 ילדים, ולצאת לדרך שאין ממנה חזרה. התאריך הגורלי: יולי 42‘, בדיוק לפני 68 שנה נקודת איסוף תרגום מובנה בעברית לצפייה ישירה

חפש באתר Movie-israel סרט או פרק: