DS

יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

טירוף בבית עונה 1 פרק 10

תקציר:  טירוף בבית עונה 1 פרק 10 הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

ילדים מרגלים \ Spy Kids

תקציר: ילדים מרגלים \ Spy Kids קומדיית מתח-פעולה שביים רוברט רודריגז (דספרדו). צמד מרגלים בינלאומיים בכירים מחליטים לפרוש מהשירות, כדי לעשות לביתם ולהקים משפחה. אחרי שנולדים להם שני ילדים, הם חוזרים לעסקי הריגול, ותוך כדי משימה הם נחטפים. בנם ובתם יוצאים לחלץ אותם מהחוטפים ומוכיחים את עוצמתה של הגנטיקה. עם אנטוניו באנדרס (חוק התשוקה), טרי האטשר (מחר לנצח) ואלן קאמינג (X מן 2).

איך פגשתי את אמא עונה 1 פרק 2

תקציר: איך פגשתי את אמא עונה 1 פרק 2  קומדיה המספרת על חייו של טד (ג`וש רנדור), ועל איך הוא התאהב בחייו. עלילת הסדרה שמסופרת מפיו של טד בשנת 2030 לילדיו כיצד הכיר את אימא שלהם. הסדרה מתחילה בשנת 2005 כאשר חברו של טד, מרשל, מציע נישואים לחברתו מזה זמן מה לילי, העובדת כגננת. בעקבות החתונה, טד מחליט לקחת את עצמו בידיים ולחפש אהבת אמת, בחיפוש אחר הנפש התאומה שלו, הוא נעזר בבארני חברו בעל הדעות המטורפות. כשטד פוגש את רובין, הוא משוכנע שהיא אהבת חייו, אך נראה כי הגורל מתכנן בשבילו משהו אחר.

קצר משפחתי עונה 1 פרק 9

תקציר:  קצר משפחתי עונה 1 פרק 9 תכנית בידור חדשה ובה צוות "מומחים" מארח משפחות באופלן ופותר להן את הבעיות.
אורי גוטליב, רותם אבוהב, דב נבון, רמי הויברגר, אפרת בוימבלד ועפר שכטר עושים לכם סדר במשפחה.

גירושים נפלאים עונה 2 פרק 8

תקציר:  גירושים נפלאים עונה 2 פרק 8 עונה שנייה בת 19 פרקים לסדרה הסובבת סביב משרד עורכי-הדין "רובין-ארטיג'אני", המתמחה בגירושין.
סיפוריהם של חמשת עובדי המשרד, המנסים למצוא אהבה ולהחזיק בה, משפיעים ובעיקר מושפעים מהלקוחות שמגיעים למשרד כדי להתגרש. הדמויות שמגיעות למשרד כלקוחות מאתגרות את הגיבורים וגורמות לקונפליקטים הן בחייהם האישיים והן במשרד.

TLV - עושים את תל אביב עונה 1 פרק 27

תקציר: TLV - עושים את תל אביב עונה 1 פרק 27  דרמת ריאליטי חדשנית. ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, עוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדולה.

מועדון ארוחת הבוקר / The Breakfast Club

תקציר:  מועדון ארוחת הבוקר סרט הקאלט משנות השמונים של ג'ון יוז (שמתי ברז למורה). חמישה תלמידי תיכון נפגשים בפעם הראשונה בריתוק של יום שבת. התלמידים מקבלים משימה שבה עליהם לחבר מאמר שבו הם צריכים להסביר על עצמם ולשם כך יש להם שמונה שעות, במהלך הכתיבה הם מתחילים להכיר אחד את השני והופכים לחברים הכי טובים.עם אמיליו אסטבז (אלופים על הקרח) אלי שיידי (ממסיבה למסיבה) פול גליסון (מת לחיות) ומולי רינגוולד (קטע מהסרטים).

יום שני, 30 באוגוסט 2010

ייפ מאן \ Ip Man

תקציר:  ייפ מאן \ Ip Man סיפור חייו של ייפ מאן , רב-אמן בתורת הווינג-צ'אן ומי שלימד את ברוס לי איך ללכת מכות.
אלה שנות ה-30 וברקע מתרחשת פלישת היפנים לסין. ייפ מאן הוא אדם צנוע ואומנות הלחימה היא עבורו דרך-חיים,

אך למרות תחינותיהם של שכניו לעיירה, אין הוא מעוניין לקחת תלמידים תחת חסותו.
כאשר החיים מדרדרים מדחי לדחי במדינה הסינית הכבושה והחבולה,
מחליט המאסטר האגדי לשנות ממנהגו ולהראות לשליטים היפנים המקומיים מאיפה משתין הסושי.

הפמליה עונה 7 פרק 9

תקציר: הפמליה עונה 7 פרק 9  הפמליה" (Entourage), דרמה קומית אמריקאית של רשת HBO, שזכתה לכינוי "סקס והעיר הגדולה הגברית". הסדרה מספרת על שחקן פורץ דרך בהוליווד, וינסנט צ'ייס שמו, ועל שלושת החברים שלו מקווינס שבניו יורק – אריק, דרמה וטרטרל – הנהנים מהצלחתו. הארבעה יושבים בבתי קפה ומדברים על המין הנשי, מבלים בבית החדש והיפה של השחקן, ונפגשים מדי פעם עם שחקנים המגלמים את עצמם בסדרה. ג'רמי פיבן מגלם את ארי גולד, הסוכן של וינסנט, שנאלץ להקשיב לדעתם הלא מלומדת של חבריו. הסדרה מבוססת על חייו של המפיק שלה, השחקן מארק וולברג ("הג'וב האיטלקי", "שלושה מלכים").

מי אני? / Who Am I? - ג'קי צ'אן

תקציר: מי אני? / Who Am I? - ג'קי צ'אן ג'קי צ'אן מחפש את זהותו בסרט אקשן על סוכן חשאי של ה-CIA שניצל מתאונת מסוק, אבל חוטף מכה בראש ושוכח הכל. הוא נוחת אצל בני שבט דרום אפריקאי, לומד את מנהגיהם ולאט לאט מנסה להרכיב מחדש את הפאזל של חייו. העניין נעשה מסוכן כשמנסים להתנקש בחייו והוא לא יודע למה.

משחקי פיתוי / Cruel Intentions

תקציר: משחקי פיתוי / Cruel Intentions קת'רין וסבסטיאן הם אח ואחות חורגים ממשפחה ניו יורקית אמידה. משועממים משגרת החים ומהאהובים שסידרו אותם, הם מחליטים לנקום באמצעות משחקי פיתוי שטניים. קת'רין מתערבת עם סבסטיאן שאם יצליח לפתות שני נשים את ססיל הנאיבית ואת אנט הבתולית והתמימה היא תרשה לו להיכנס למיטתה ולטעום ממחמדיה. אבל סבסטיאן קר הרוח ויפה התואר, מגלה עד מהרה שלאהבה חוקים משלה.

שקר לי עונה 2 פרק 20

תקציר:  שקר לי עונה 2 פרק 20 דרמה חדשה מבית FOX שמופקת ע"י אותם מפיקים של 24. הסדרה מגוללת את סיפורו של דוקטור לייטמן (טים רות'). דוקטור לייטמן, הדוקטור הטוב ביותר בעולם לקריאת שפת גוף, אשר ביחד עם הצוות שלו יכול לגלות לא רק אם אדם משקר, אלא גם למה. אם אדם מניע כתף אחת שלו, מזיז את ידיו, או מרים את שפתיו, לייטמן כבר יודע, הוא משקר. במהלך הסדרה נצפה באירועים שונים אותם דוקטור לייטמן חוקר בדרכיו הערמומיות. ביחד עם הצוות המיוחד שלו, שמומחה בנושאים פסיכולוגיים שונים, לייטמן עוזר לרשויות החוק ולסוכנויות ממשלה שונות בלגלות את האמת שמאחורי השקרים. הסדרה מבוססת על סיפורו האמיתי של פול אקמן.

טירוף בבית עונה 1 פרק 15

תקציר: טירוף בבית עונה 1 פרק 15  הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 - עשיתי את העבודה".

להורדה שרית חדד - זהו קיץ (חדש)

אורלי וגיא עונה 2 פרק 13

תקציר: אורלי וגיא עונה 2 פרק 13 עונה שנייה לתוכנית של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 10.
במהלך התוכנית וילנאי ומרוז יעסקו במגוון נושאים הקשורים בחברה, צדק, צרכנות, מלחמתו של האזרח הקטן בגופים הגדולים והמקפחים ובבירוקרטיה המרגיזה.
התוכנית משלבת כתבות דוקו אקטיביסטיות של אורלי וגיא יחד עם פינות אולפניות שונות באוריינטציה צרכנית, אירוח וגם טיפה של סאטירה חברתית.

המחליפים / Surrogates

תקציר: המחליפים בעתיד הלא רחוק בני האדם חיים בבדידות מוחלטת. הדרך היחידה שלהם לתקשר היא דרך רובוט פונדקאי שעושה בדיוק את מה שהם רוצים. הסדר העדין של העולם מתערער כאשר מספר בני אדם נרצחים, ככל הנראה בשל פגיעה ברובוט שלהם. הסוכן גריר (ברוס וויליס, "ארמגדון") יוצא לחקור את המקרה ומהר מאוד מוצא את עצמו בקו האש כאשר הרובוט שלו גם מושמד. הוא נאלץ לנטוש ולנהל את החקירה בכוחות עצמו. בפעם הראשונה מזה שנים בן אדם מסתובב בחופשי- בעולם של רובוטים.

עלומים עונה 1 פרק 13 *פרק האחרון*

תקציר:  עלומים עונה 1 פרק 13. כאשר שבעה זרים גמורים נחטפים ומתעוררים בעיירה נטושה, הבלבול מתחיל להשתלט. הם במהרה מגלים שמצלמות עוקבות אחרי כל תנועה שלהם וכי האנשים שחטפו אותם נקטו באמצעים יוצאי דופן כדי למנוע את בריחתם.

המשרד עונה 1 פרק 3

תקציר: המשרד עונה 1 פרק 3 גרסא ישראלית לפורמט הבריטי המצליח שזכה אף לגרסא אמריקאית. אי שם, בלב אזור התעשיה של יהוד, שוכן משרד אפור ומשמים, סניף כושל של חברה לאספקת ציוד משרדי הנושאת את השם ההירואי "פייפר אופיס" את הסניף מנהל גיבור הסדרה, אבי משולם - לוזר בן 40, בעל משקל עודף ובעיות דימוי עצמי חמורות, שגורמות לו להיות שקרן, חנפן, ובאופן כללי אדם בלתי נסבל. הוא בטוח שהוא סטנד-אפיסט נפלא, שרק במקרה נקלע למשרד עלוב, ולמשרה שאין לאן להתקדם ממנה. ההנהלה שמעליו כל הזמן רוצה לפטר אותו, העובדים שלו מתעבים אותו, אבל הוא ממשיך כל הזמן להיות אופטימי, ולדבר בסיסמאות שנלקחו מספרי הניהול השבלוניים ביותר. במשך 15 פרקים נעקוב אחרי גיבורי הסדרה, אהבותיהם ושנאותיהם, הרגעים המשפילים והרגעים היפים שלהם, ובמיוחד אחרי מרדפו המתמיד של אבי אחרי קצת כבוד והערכה, וכשלונו המתמיד להשיג אותם.

מחוברים עונה 1 פרק 5

תקציר: מחוברים עונה 1 פרק 5  לאור ההצלחה חסרת התקדים של "מחוברות" עולה גרסה חדשה והפעם עם גברים בלבד - "מחוברים", גרסה מטלטלת רגשית ועמוסת טסטסטורון. חמישה גברים, בגילאים שונים ומעולמות שונים, מתעדים חייהם. שעה ביום. כל יום. במשך שישה חודשים. בכנות ובאומץ הם חושפים למצלמה את הרגעים היומיומיים, הגדולים והקטנים, את האכזבות, הניצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח. בפעם הראשונה בטלוויזיה, גברים משתמשים בכלים שנחשבו בעבר נשיים ומדברים על אינטימיות, רגשות ושאיפות כמוסות.

מה זה השטויות האלה עונה 4 פרק 11

תקציר:  מה זה השטויות האלה עונה 4 פרק 11 עדי אשכנזי חוזרת בעונה חדשה לסדרה הדוקו-קומית שלה.
כל פרק בסדרה עוסק בנושא מסוים בחברה האנושית בכלל, והישראלית בפרט. אשכנזי, אשר מעניקה לתוכנית פן הומוריסטי, עוברת מצבים מסוימים הכלולים בנושא הכללי, ומתחקרת מומחים, אנשי מקצוע וחברים לעולם הבידור, בשילוב קטעי סטנד-אפ ממופעה, שכמובן קשורים גם הם לנושא.

הניצחון הגדול של מוטי לצפייה ישירה

תקציר:  הניצחון הגדול של מוטי לצפייה ישירה דוקומנטרי, סרט ההמשך ל-"המאבק לחיים של מוטי".
לאחר סיום התוכנית "יורדים בגדול" מוטי עולה במשקל ומגיע למשקל של 215 קילו. הסרט עוקב אחרי תהליך הירידה במשקל והחזרה לחיים של מוטי תהליך ההופך למסע אישי של התבגרות והחלטה שלעולם לא יחזור יותר לרגעי השפל.

טירוף בבית עונה 1 פרק 9

תקציר: טירוף בבית עונה 1 פרק 9  הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

מתודלקים לצפייה ישירה

תקציר: מתודלקים לצפייה ישירה ישראל נמצאת במקום השני בעולם במספר הילדים ששותים אלכוהול והיום כבר ברור שמדובר בבעיה שהגיעה לכל בית. ההורים חסרי אונים, אבל הפתרון נמצא בהישג יד. סרט חובה לכל הורה בהגשתו של גדי סוקניק במהלכו יוצגו לראשונה כלים פשוטים ופתרונות ברורים להתמודד עם הבעיה.

ביג דדי / Big Daddy

תקציר: ביג דדי / Big Daddy בוגר עצלן של בית-ספר למשפטים מאמץ ילד כדי להרשים את חברתו,
אבל לא הכל הולך כמו שהוא תכנן והוא הופך לאב המאמץ לא רגיל.

50 דייטים ראשונים / 50 First Dates

תקציר:  50 דייטים ראשונים  ב-"50 דייטים הראשונים", מגלם סנדלר את הנרי רות', וטרינר העובד למחייתו באקווריום בהוואי, ונהנה מחברתן של הנשים היפות והרבות המגיעות לנפוש באי, אשר עם חלקן הוא מנהל רומנים קצרים ולוהטים בני יום אחד. חיי ההוללות של הנרי עומדים להשתנות מהקצה אל הקצה, כאשר הוא מתאהב בוקר אחד בתיירת בשם לוסי (הכוכבת דרו ברימור, שכבר כבשה בעבר את הקהל כזוגתו הקולנועית של סנדלר, בלהיט הענק 'זמר החתונות'). בין לוסי להנרי מתפתחת כימיה אמיתית ומיידית, והם קובעים להיפגש שוב למחרת. בשביל הנרי, זהו כבר צעד אחד קדימה לעומת רוב מערכות היחסים שלו, אולם, לתדהמתו הרבה, כשהוא פוגש בלוסי למחרת, מסתבר שהיא כלל איננה זוכרת אותו. מסתבר שלוסי סובלת מאובדן זיכרון לטווח קצר, עקב תאונה קשה בה הייתה מעורבת. משפחתה של לוסי (ובכלל זה שון אוסטין, סם מ'שר הטבעות', בתפקיד מפתיע והורס מצחוק כאחיה של לוסי) מנסה להקל עליה את החיים, וליצור עבורה את אשליית היום המשולם פעם אחר פעם אחר פעם. גם גיבורנו הנרי לא מוותר בקלות, ויוצא לחזר ולכבוש את ליבה של לוסי שוב ושוב, במטרה שאולי פעם הבאה שייפגשו, היא תיזכר בו ובאהבתם.

סדנה לעצבים / Anger Management

תקציר:  סדנה לעצבים / Anger Management דייב בוזניק מסתבך בתקרית אלימה במהלך טיסה ונשפט ל- 20 שעות תרפיה בקבוצת התמיכה של ד"ר באדי רידל, מומחה לשליטה עצמית. המפגש עם הטיפוסים המאכלסים את הקבוצה מוביל את גיבורנו, שוב שלא באשמתו, לעבור על החוק ולזכות בסדנה של אחד על אחד עם הדוקטור, טיפוס מוזר במקצת. מכאן כמובן העניינים רק הולכים ומסתבכים. כאשר באדי עובר את הגבול, דייב צריך לקבל כמה החלטות קשות

טרויקה עונה 1 פרק 4

תקציר: טרויקה עונה 1 פרק 4 הסדרה החדשה "טרויקה", רובה ככולה ברוסית, צולמה במוסקבה, בתל אביב ובנגב ובוימה בידי לאון פרודובסקי, אשר סרטו עטור השבחים "חמש שעות מפריז" זכה בפסטיבל הסרטים בחיפה 2009. הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה חברים טובים, מישה, אדיק וז'ורה, גברים צעירים בתחילת שנות ה-30 של חייהם. הם מחליטים לצאת להרפתקה כדי להשיב לעצמם את נעוריהם. זה כמה שנים מישה (הנרי דוד), ישראלי לשעבר, חי חיי נוחות ופאר במוסקבה. הוא אוהב את עבודתו, גר בדירה מקסימה, ויש לו בת זוג מוצלחת ששמה ורוניקה (אנה סטפן), נכדתו של הבוס הנהדר שלו (ארמן ז'יגרחניאן, השחקן האגדי של הקולנוע הרוסי). רגע לפני שהוא מציע לה נישואים, הוא מקבל שיחת טלפון מפתיעה מישראל, מחברתו לשעבר, אהובת נעוריו. השיחה קצרה, אך היא מערערת את מישה. הוא משקר לבוס שלו ולוורוניקה, נוטש את עבודתו, ועולה על המטוס הראשון לישראל. מישה ואדיק, בן הדוד שלו (פיני טבגר), וז'ורה השמן (ויטלי ווסקובויניקוב), חבר ילדות שלהם, יוצאים לחפש את החברה. הם נקלעים לתסבוכת עם איש עסקים ישראלי ממולח (אלון דהן), פוגשים שלל דמויות ססגוניות, כמו אביו של מישה שעזב למדבר (ולדימיר פרידמן), חבר נרקומן, שומרת במעון לנשים מוכות ושני גרוזינים עצבנים. הם מנסים לתקן את העבר, אך מצליחים לקלקל את ההווה, הולכים לאיבוד במדבר, רבים, מתאהבים, שותים ומבלים.

אגדת המחפש עונה 1 פרק 1

תקציר: אגדת המחפש עונה 1 פרק 1 אגדת המחפש (באנגלית: legend of the seeker) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה ברשת ABC
הסדרה מבוססת על סדרת ספריו של טקי גודקיינד- "חרב האמת".
הסדרה מלווה מסע של בחור צעיר (ריצ'ארד סייפר-המחפש), אישה מסתורית (קיילין אמנל) ומכשף (זדיקוס זול זורנדר).

אונג באק לצפייה ישירה

תקציר: אונג באק מואי-תאי היא אומנות לחימה תאילנדית, סוג של קיקבוקסינג לאניני טעם. הבמאי, פראצ'יה פינקאו, טרח לחקור את מקורותיה במסורת הארוכה של הממלכה הסיאמית, וגילה 100 תנועות אותן שילב בסרט ייחודי זה. הבאז התקשורתי סביב הסרט חוגג באינטרנט ובפסטיבלים בעולם, החגיגה בעיצומה ועולם אומנויות הלחימה בתזזית כפי שרק טרנטינו הצליח לעשות לאחרונה, עם "קיל ביל". כולל מרדף הריקשות הראשון בתולדות הקולנוע. בוטינג גר בכפר קטן ושקט ושוחר שלום בתאילנד, יום אחד מגיע לכפר שלהם איש עסקים מושחת, וגונב ממנו את הפיסלון המאד מפורסם, ויקר ערך בשם "אונג -באק".

זוהי סדום מאחורי הקלעים

תקציר: זוהי סדום מאחורי הקלעים זוהי סדום היא סיפור השבוע האחרון בתולדות העיר הידועה לשימצה – סדום, שהיתה מרכז הבילויים, ההימורים, המין והשחיתות בתקופת המקרא. משתתפים בסרט כוכבי "ארץ נהדרת" לדורותיה: דב נבון לוט- הצדיק היחיד בסדום, טל פרידמן כאשת לוט, עלמה זק כשרלוט בתם החסודה, אלי פיניש כברע המלך הרשע של סדום. אסי כהן כנינווה בנו המוצלח ויפה התואר. מריאנו אידלמן כליאם אחיו המוצלח פחות. יובל סמו ומאור כהן כרפאל ומיכאל – המלאכים שנשלחו להשמיד את העיר. איל קיציס בתפקיד אלוהים.

מק'גרובר

תקציר: מק'גרובר *2010* מבוסס על המערכון המפורסם בסדרה "סטרדיי ניט לייב". לאחר שארוסתו נהרגה, מק'גרובר נשבע לא להלחם יותר.
שנים לאחר מכן, הוא נקרא לפעולה על ידי ממשלת ארה"ב כדי למצוא ראש נפץ גרעיני שנגנב על ידי אויבו המושבע של מק'גרובר, דיטר וון כאנת

האישה האחרת

תקציר: האישה האחרת שתי נשים מדברות לראשונה על הרומנים והבגידות שפירקו משפחות. האישה הנבגדת מצד אחת, והאישה האחרת מהצד השני. סרט דוקומנטרי חושפני.

יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

שומר מסך עונה 6 פרק 11

תקציר: שומר מסך עונה 6 פרק 11 תכנית התחקירים שומר מסך בהגשת אמנון לוי חוזרת לעונה שישית. התכנית מתמקדת בחשיפת נוכלים, גנבים, מטרידים ומתחזים ובהגנה על האזרח הקטן. המצלמות הנסתרות של צוות התחקירנים מתעדות את שיטות העבודה של אותם שרלטנים ופושעים ומאפשרות הצצה נדירה לעולמם.

מחוברים עונה 1 פרק 4

תקציר:  מחוברים עונה 1 פרק 4 לאור ההצלחה חסרת התקדים של "מחוברות" עולה גרסה חדשה והפעם עם גברים בלבד - "מחוברים", גרסה מטלטלת רגשית ועמוסת טסטסטורון. חמישה גברים, בגילאים שונים ומעולמות שונים, מתעדים חייהם. שעה ביום. כל יום. במשך שישה חודשים. בכנות ובאומץ הם חושפים למצלמה את הרגעים היומיומיים, הגדולים והקטנים, את האכזבות, הניצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח. בפעם הראשונה בטלוויזיה, גברים משתמשים בכלים שנחשבו בעבר נשיים ומדברים על אינטימיות, רגשות ושאיפות כמוסות.

בוגימן / Boogeyman

תקציר:  בוגימן / Boogeyman טים הוא בחור צעיר ומצליח בשנות העשרים לחייו, יש לו עבודה קבועה וחברה שאיתה הוא רוצה למסד את הקשר. אבל זיכרונות ילדות מפחידים ומשתקים תוקפים אותו כל פעם מחדש. כאשר הוא היא בן שמונה אירוע טראגי שינה את חייו כאשר אביו נחטף על ידי דמות מסתורית ומפחידה לתוך ארון חדר השינה. מאז אותו לילה טראגי טים לא שמע מאביו. מותה של אמו המתנכרת מאלץ אותו לחזור אל עיר הולדתו שם הוא מחליט להתעמת עם זיכרונות הילדות ועם הבית ששינה את חייו

עבודה ערבית עונה 2 פרק 7

תקציר: עבודה ערבית עונה 2 פרק 7 הדרמה הקומית עטורת השבחים שכתב סייד קשוע חוזרת לעונה חדשה, כשהפעם, אמג'ד (נורמן עיסא) מגשים חלום ועובר עם משפחתו לבית חדש בלב שכונה יהודית אמידה בירושלים.

ישראל - רומניה שידור ישיר

שמור עליי / Reign Over Me

תקציר:  שמור עליי / Reign Over Me אדם (סנדלר) שאיבד את משפחתו באירועי ה-11 בספטמבר, נתקל בחבר ותיק מימי הקולג' (צ'ידל). הדבר שהצית את החברות הוא ניסיון להוציא אותו מיגונו.

סיפורים לפני השינה / Bedtime Stories

תקציר: סיפורים לפני השינה אדם סנדלר הוא איש תחזוקה במלון שחייו משתנים מקצה אל קצה כאשר הסיפורים לפני השינה
שהוא מספר לאחייניתו ואחיינו מתחילים להתממש באורח פלא. הוא מנסה לנצל את התופעה
ולהכניס את חלומותיו האישיים אל תוך הסיפורים אלא שדווקא התגובה הבלתי צפויה של
הילדים היא זו שמשנה את חייו לחלוטין.


מועדון לילה עונה 4 פרק 8

תקציר:  מועדון לילה עונה 4 פרק 8 הנבחרת המנצחת של "מועדון לילה" : ארז טל, ישראל קטורזה, אבי נוסבאום ושי גולדשטיין חוזרת בעונה חדשה.
המועדון יפתח את שעריו בכל שישי ויסכם את השבוע, כמו שרק "מועדון לילה" יודעת לעשות: בלי חשבון ועם כוסית קטנה של אלכוהול בשביל הגוד-ווייבס.

נראה אותך עונה 1 פרק 13

תקציר:  נראה אותך עונה 1 פרק 13 שעשועון מצלמה נסתרת שמובילים אותו אבי נוסבאום ושי גולדשטיין. המשתתפים נקלעים לשעשועון לגמרי במקרה,ומרגע שגויס מתמודד למשחק, הוא מופעל לחלוטין על ידי מנחי התוכנית. במידה שיעמוד במשימות שיוטלו עליו, יוכל המתמודד להרוויח אלפי שקלים.

ישראל נגד מונטנגרו שידור חי

בית"ר ירושלים נגד מכבי ת"א שידור ישיר

טירוף בבית עונה 1 פרק 8

תקציר: טירוף בבית עונה 1 פרק 8 הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

מונית הכסף עונה 5 פרק 8

תקציר:  מונית הכסף עונה 5 פרק 8 בכל תכנית יאסוף רוזנבלום נוסעים תמימים מכל רחבי הארץ למונית שלו. עוד לפני שיספיקו לחגור את חגורת הבטיחות ולהפעיל מונה, יבינו כי הם משתתפים בשעשועון טריוויה וכי במקום להתחיל ולספור את הכסף הקטן – קיבלו הזדמנות להרוויח אלפי שקלים עד סיום הנסיעה.
3 תשובות נכונות על מגוון שאלות ידע כללי, יזכו את הנוסע בסכום נאה. אם טעה- "ייזרק"…מהמונית ובלי הכסף.

יום שבת, 28 באוגוסט 2010

בדיחדת / Religulous

תקציר: בדיחדת / Religulous סרט זה מתאר את המסע של ביל סביב העולם. ביל עוקב אחר אנשים בקשר לדת שלהם,
תוך כדי שהוא משתמש בכישורים שלו הוא נתקל בחויות יוצאות דופן.

אנשים לא ידועים פרק 11

תקציר: אנשים לא ידועים פרק 11  קבוצת אנשים כלואים במלון בעיירה קטנה בזמן שהעיירה כולה ריקה ושכל דרך מוביל לג'ונגל... הם לבד בתוך מלון סגור, ומישהו צופה בהם!

הפריצה / The Score

תקציר: הפריצה / The Score השחקנים האגדיים מרלון ברנדו, רוברט דה נירו ואדוארד נורטון מככבים בהפריצה, מותחן פשע ופעולה אדיר. הסרט הפריצה מביא את סיפורו של גנב מזדקן שמתכנן לצאת לפרישה אבל בחור צעיר משנה לו את התוכניות ומשכנע אותו לבצע עימו עבודה אחת אחרונה. הסרט הפריצה יצא בשנת 2001 וזכה להצלחה אדירה בכל רחבי העולם.

מחוברים עונה 1 פרק 3

תקציר: מחוברים עונה 1 פרק 3  לאור ההצלחה חסרת התקדים של "מחוברות" עולה גרסה חדשה והפעם עם גברים בלבד - "מחוברים", גרסה מטלטלת רגשית ועמוסת טסטסטורון. חמישה גברים, בגילאים שונים ומעולמות שונים, מתעדים חייהם. שעה ביום. כל יום. במשך שישה חודשים. בכנות ובאומץ הם חושפים למצלמה את הרגעים היומיומיים, הגדולים והקטנים, את האכזבות, הניצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח. בפעם הראשונה בטלוויזיה, גברים משתמשים בכלים שנחשבו בעבר נשיים ומדברים על אינטימיות, רגשות ושאיפות כמוסות.

פיראנה / Piranha

תקציר: פיראנה / Piranha  רעידת אדמה המתרחשת תחת פני המים באגם ויקטוריה באריזונה, משחררת לתוך האגם דגי פיראנה פרהיסטוריים. השריף של העיירה מסכנת את הכל על מנת לנסות ולהציל את תושבי העיר ממכונות ההריגה המסוכנות והצמאות לדם.
הפקה מחודשת של הסרט "פיראנה" של ג'ו דנטה משנת 1978.

צווארון לבן עונה 2 פרק 7

תקציר:  צווארון לבן עונה 2 פרק 7 ניל קאפריי ("טרוולר", "המירוץ לאתמול") הוא פושע גאון אך הוא נתפס על ידי יריבו המושבע, סוכן ה-FBI פיטר סטרוקס. כאשר ניל מצליח לברוח מבית כלא השמור היטב בכדי למצוא את אהובתו האבודה, פיטר מצליח ללכוד אותו שוב. במקום חזרה לכלא עקב בריחתו הנועזת, ניל מציע דרך אחרת: הוא יספק את הידע הרחב שיש לו על מנת לעזור ל-FBI לתפוס פושעים מסוכנים אחרים. פיטר מסכים להצעה בחשדנות אך במהרה הוא מגלה כי לניל יש תובנות ואינטואיציה שלא יכולים להימצא בצד הנכון של החוק.

טירוף בבית עונה 1 פרק 7

תקציר: טירוף בבית עונה 1 פרק 7 הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

הפועל ת"א - הפועל אשקלון שידור ישיר

מכבי חיפה נגד מכבי פ"ת שידור ישיר

יום שישי, 27 באוגוסט 2010

מפלט פרק 6

תקציר: מפלט פרק 6 סוכנת אף-בי-איי שנונה המגיעה לעיירה בשם "אייבן" (מפלט) במדינת מיין, כדי לפתור רצח של אסיר לשעבר מקומי רק כדי לגלות שהמובלעת המסתורית היא מקום מפלט לאנשים עם כוחות על-טבעיים השומרים בחיקם סודות, כולל את סוד העבר שלה. מבוסס על ספרו של סטיבן קינג : הילד מקולורדו

רחובות זועמים / Mean Streets

תקציר:  רחובות זועמים / Mean Streets  מהסרטים הראשונים והשובים שכתב וביים מרטין סקורסזה. סיפורו של צ'רלי (הרווי קייטל, "קלוקרס"), עבריין חלקלק שמנסה להצליח אבל אהבתו לתרזה האפילפטית ונאמנותו לבן דודה המופרע ג'וני (רוברט דה- נירו, בתחילת שיתוף הפעולה הפורה שלו עם סקורסזה) מפריעים לו בדרכו. הסרט שהזניק שלוש קריירות - את זו של קייטל, את זו של דה-נירו ואת זו של סקורסזה. מהסרטים הטובים ביותר של משנות השבעים. בבונוסים: דוקומנטרי על סקורסזה וקומנטרי בהשתתפותו.

מארלי ואני / Marley and Me

תקציר: מארלי ואני / Marley and Me  כשהשלג יורד ביום חתונם, מחליטים ג'ון וג'ני גרוגאן, לעזוב את החורפים הקשים של מישיגן ולהתחיל חיים חדשים בפאלם ביץ', פלורידה. ג'ון שעדיין אינו בטוח שהם מוכנים להביא ילדים לעולם מחליט להביא הביתה לג'ני כלבלב. ואז הגיע מארלי. משפחת גרוגאן מחליטה לאמץ לברדוד צהבהב קטן וחמוד, שגדל מהר מאד לפצצת אנרגיה ששוקלת 50 ק"ג והופכת את הבית להריסות. הוא לועס את קירות הגבס, נוגס בספה, הופך פחים, אוכל כריות ופרחים, שותה מים מהאסלה ורודף אחרי הדוור. בין התוהו ובוהו שהוא מייצר עם השנים, מארלי רואה את הזוג בעליות ובמורדות של חיי המשפחה, ובאתגרים שחווה משפחה. ג'ני וג'ון מבינים שמארלי – "הכלב הכי גרוע בעולם" – מצליח להוציא את הטוב מהם.

גברים עם כבוד / Men of Honor

תקציר: גברים עם כבוד / Men of Honor  קארל ברשיר, אינו מניח לדבר לעמוד בדרכו. הוא עוזב את ביתו בציפייה לחיים טובים יותר ומצטרף אל הצי האמריקני, שזה מקרוב אפשר את גיוסם של שחורים, ומגיש את מועמדותו להפוך לצוללן ביחידת העילית של חיפוש והצלה. קצין האימונים שלו, בילי סאנדיי, אינו מוכן לעזור לקארל להגשים את חלומו. הוא מעמיד במבחנים קשים את הסיבולת של קארל, בתקווה שימעד ויפרוש. עם הזמן לומדים שני האנשים לכבד זה את זה, וכבוד הדדי זה יעזור להם ללחום זה לצד זה כדי להגן על כבודם וחייהם.

הייבן עונה 1 פרק 7

תקציר: הייבן עונה 1 פרק 7 הסדרה עוקבת אחר סוכנת FBI (אמילי רוז) המגיעה לעיירה קטנה במיין כדי לחקור רצח, ומגלה שהמקום הוא מעין מקום מפגש ליצורים על-טבעיים שונים ומשונים. הסדרה מבוססת על הנובלה של סטיבן קינג "קולורדו קיד".

רמבו 2 / Rambo 2

תקציר: רמבו 2 / Rambo 2  רמבו משתחרר מהכלא ונשלח חזרה לוויטנאם של ימינו. המשימה שלו : לאתר נעדרים אמריקנים. תוכניתו לצנוח למעמקי הג'ונגל המאיים, כשהוא מצוייד רק בסכין משומן וחץ וקשת. נאמר לו, לא ליצור מגע עם האויב אלא רק לצלם ולאתר את מקום שבי הנעדרים. לאחר ששולחיו בוגדים בו, רמבו נאבק בסיכויים הקלושים להיוותר בחיים, ונשבע לנקום באלו שבגדו בו. אין איש חוק או מלחמה שיצליחו לעצור בעדו.

פיוצ'ורמה עונה 6 פרק 11

תקציר:פיוצ'ורמה עונה 6 פרק 11 "פיוצ'רמה" היא עוד אנימציה מבית היוצר של מאט גרוניג (היוצר של "משפחת סימפסון").
הסדרה מתחילה כאשר כוכב הסדרה, פריי, מוסר פיצה למכון הקפאה, נופל בטעות לתוך מכשיר הקפאה ומתעורר לאחר 1000 שנה. לאחר יצאתו מההקפאה הוא פוגש את לילה,שתפקידה להכניס לו ציפ' שיחליט מה הוא יעשה בחייו. פרי נבהל, בורח, ומחליט לחפש את קרוב המשפחה היחידי שלו-פרופסר פלאנסוורף. בדרכו הוא פוגש גם את בנדר ומתחבר אליו. הם פוגשים את הפרופסור, שמציע להם עבודה בתור שליחי חברת ההובלות שלו , וכך, למעשה, כל פרק זה הובלה אחרת.

מלכודת ההרג / The Killing Jar

תקציר: מלכודת ההרג הסרט עוקב אחר אדם חמוש ברובה-ציד אשר לוקח שבעה בני ערובה במסעדה שכוחת-אל.
בזמן שערימת הגופות נערמת, השורדים מגלים שאחד מהם עשוי להיות מסוכן יותר מהחוטף שלהם. מי יהיה השורד האחרון?

רופא להשכיר עונה 2 פרק 12

תקציר:  רופא להשכיר עונה 2 פרק 12 הנק לוסון הוא רופא צעיר במסלול המהיר להצלחה, עד שהוא מואשם במוות של אחד מנאמני
בית החולים. בעידודו של אחיו הצעיר, איבאן, הנק מסכים, בחוסר רצון, להפוך "לרופא להשכרה"
לעשירים והמפורסמים שמבלים את חופשת הקיץ שלהם בהמפטונס. אבל האם הוא יהיה מסוגל
לטפל בכל המטופלים העשירים שלו ועדיין לשמור על שתי רגליים על הקרקע?

סוכן מחוק עונה 4 פרק 12

תקציר: סוכן מחוק עונה 4 פרק 12 סדרת ריגול קצבית שמתובלת בהרבה אקשן, עם טאץ' פארודי והומור חריף. כשמפטרים מרגלים, לא שולחים להם מכתב ממשאבי אנוש. מוחקים אותם... מייקל ווסטון הוא מרגל שלפתע מוצא את עצמו ברשימה השחורה. מפוטר, או כפי שנוהגים בשירותים החשאיים - מחוק.
הוא נזרק בעיר מגוריו, מיאמי, בלי כסף וללא משאבים, הוא נאבק להחזיר את חייו למסלולם ולברר למה "מחקו" אותו. עד שזה יקרה, הוא נעזר בכישוריו המיוחדים לעבודות פרטיות... סיוע לאנשים שלא יכולים לקבל עזרה מהמשטרה. לעזרתו נחלצים פיונה, סוכנת IRA לשעבר, שהיא גם במקרה האקסית שלו וסאם, מתווך מודיעין צבאי וחבר ותיק שמוצא עצמו מגויס על ידי הסוכנות הפדרלית לעקוב אחר מייקל. מייקל, שכל חייו ברח אפילו עד לצד השני של העולם על מנת להימלט מהמשפחה שלו ובמיוחד מאמו, מדלין, מוצא עצמו לכוד בכבלי המשפחתיות הלוחצת.

מצוייד עונה 2 פרק 8

תקציר:  מצוייד עונה 2 פרק 8 הדרמה החדשה מבית היוצר של HBO בכיכובו של תומס ג'יין (המעניש) המספרת את סיפורו של ריי דרקר, אב לתאומים הנקלע לרצף של אירועים מצערים ושוקע עמוק בחרא. בניסיונו להילחץ מהמצב הוא משתמש בכישרון האחרון שנותר לו: הוא מצויד בכלי-כלי.

מחוברים עונה 1 פרק 2

תקציר:  מחוברים עונה 1 פרק 2 לאור ההצלחה חסרת התקדים של "מחוברות" עולה גרסה חדשה והפעם עם גברים בלבד - "מחוברים", גרסה מטלטלת רגשית ועמוסת טסטסטורון. חמישה גברים, בגילאים שונים ומעולמות שונים, מתעדים חייהם. שעה ביום. כל יום. במשך שישה חודשים. בכנות ובאומץ הם חושפים למצלמה את הרגעים היומיומיים, הגדולים והקטנים, את האכזבות, הניצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח. בפעם הראשונה בטלוויזיה, גברים משתמשים בכלים שנחשבו בעבר נשיים ומדברים על אינטימיות, רגשות ושאיפות כמוסות.

כוכב נולד עונה 8 פרק 38

תקציר: כוכב נולד עונה 8 פרק 38  כוכב נולד חוזרת הקיץ בעונה שמינית עם כל מה שאוהבים - צביקה הדר וצוות השופטים שכולל את צדי צרפתי, מרגול, גל אוחובסקי דנה אינטרנשיונל ושחקן החיזוק פבלו רוזנברג; אודישנים מרגשים, מפתיעים ולפעמים מצחיקים ונבחרת של מתמודדים ומתמודדות מלאי תקווה.

סטריטדאנס / StreetDance

תקציר:  סטריטדאנס / StreetDance עבור קרלי (ניקולה ברלי) הדברים לא יכולים היו להסתדר טוב יותר. היא מאוהבת בחבר הכריזמטי שלה ג'יי (אוקוולי רוץ') וצוות הרקדנים שלהם בדיוק הגיע לגמר אליפות ריקוד הרחוב בבריטניה. אבל הכל משתנה כשג'יי נוטש את קרלי והקבוצה, שובר את לבה ומותיר את חלומם של רקדני הרחוב בסכנה. למרות מצבה, קרלי נאבקת כדי להוכיח לחבריה ולעצמה שהיא יכולה להוביל אותם לניצחון. אבל אחרי כמה עיכובים כולל אובדן חלל החזרות שלהם - גם היא מתחילה לפקפק בכישורי המנהיגות שלה.
חלק 1
חלק 2

כוכב נולד עונה 8 פרק 37

תקציר:  כוכב נולד עונה 8 פרק 37 כוכב נולד חוזרת הקיץ בעונה שמינית עם כל מה שאוהבים – צביקה הדר וצוות השופטים שכולל את צדי צרפתי, מרגול, גל אוחובסקי דנה אינטרנשיונל ושחקן החיזוק פבלו רוזנברג; אודישנים מרגשים, מפתיעים ולפעמים מצחיקים ונבחרת של מתמודדים ומתמודדות מלאי תקווה.

יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

טוטסי / Tootsie

תקציר: טוטסי / Tootsie טוטסי הינו קומדיה משעשעת, אחת היחידות שביים הבמאי הוותיק סידני פולאק במהלך הקריירה שלו. הסרט טוטסי מביא את סיפורו של שחקן מובטל, שחקן בעל רזומה של אחד שמסובך מאוד לעבוד איתו אבל שחקן שהולך לשנות את פניה של הקריירה שלו - וזאת לאחר שהוא החליט להתחפש לאישה על מנת לקבל תפקיד באופרת סבון מצליחה. הסרט טוטסי הינו סרט אינטילגנטי כיאה למסורת סרטיו של סידני פולאק. בטוטסי מככבים דאסטין הופמן, ג'סיקה לאנג וביל מוריי.

פעלולן לנצח / Hot Rod

תקציר: פעלולן לנצח רוד קימבל (אנדי סאמברג, "סטרדיי נייט לייב") גדל על פעלולים. אביו היה בוחן הפעלולים של פעלולן האופנועים המפורסם איבל קניבל ושם גם נהרג, ומאז רוד נשבע להיות פעלולן מצליח. מאז גיל צעיר הוא מבצע פעלולים על הטוסטוס שלו, בעזרת הצוות שלו - דייב המכונאי (ביל היידר, "סטרדיי נייט לייב"), ריקו המכונאי (דני ר. מקברייד, "כל הנערות האמיתיות") ואחיו החורג קווין (ג'ורמה טאקון, "סטרדיי נייט לייב") שהוא גם הצלם.
בחיי היום-יום הוא נאלץ להתעמת עם אביו החורג פרנק (איאן מקשיין, "דדווד") המזלזל בו ובפעלוליו ומסרב לכבדו.
כשפרנק נופל למשכב והדבר היחידי שיציל אותו היא השתלת לב בשווי 50,000 דולר שהביטוח הרפואי לא מוכן לשלם, רוד מחליט לבצע את פעלול חייו, לקפוץ מעל ל-15 אוטובוסים ולהשיג את הכסף לניתוח הלב של פרנק, כדי שיוכל לכסח לו את הצורה כשיבריא. בדרך רוד מנסה גם לזכות בנערת חלומותיו (איילה פישר, "לדפוק חתונה", "המשקיף").
עוד משתתפים: סיסי ספייסק ("קארי"), וויל ארנט ("משפחה בהפרעה") וקן קירזינגר ("פרדי נגד ג'ייסון").

טירוף בבית עונה 1 פרק 6

תקציר:  טירוף בבית עונה 1 פרק 6 הסדרה סובבת 2 הורים דייב וויקי, והמלחמות היומיות שלהם נגד הילדים בני הנוער שלהם, שהמטרה שלהם הוא להחזיק אותם בריאים ושלמים עד גיל 18. המוטו הוא: "אם הילדים לא הגיעו נשואים או עם ילדים משל עצמם לגיל 18 – עשיתי את העבודה".

אחד נגד 100 עונה 4 פרק 16

תקציר: אחד נגד 100 עונה 4 פרק 16 עונה חדשה לשעשועון הטריוויה המצליח בהנחייתו של אברי גלעד. מתחרה אחד מתמודד בקרב מוחות מול צוות של מאה אנשים בשאלות טריוויה, כשבמהלך המשחק מי שטועה נושר מהמשחק. המטרה הסופית היא שמתחרה יצליח להדיח את כל 100 השחקנים שמולו. הפרס יהיה סכום כספי נכבד. על מנת להישאר במשחק, על המתמודד לענות על כל שאלות הטריוויה תשובות נכונות. מספיק תשובה אחת לא נכונה על מנת שהמתחרה בעצמו יודח מן המשחק. 100 השחקנים המתחרים מול המתמודד הראשי מורכבים מגילאים, מינים, השכלה, פופולאריות מגוונים ושונים.

קליק - לזפזפ את החיים / Click

תקציר: קליק - לזפזפ את החיים / Click מייקל ניומן, בגילומו של השחקן אדם סנדלר (מר דידס, סדנה לעצבים, גילמור המאושר), הוא ארכיטקט אשר בדר"כ מזניח את משפחתו לטובת עיסוקו בעבודה. הוא מקבל לידיו שלט אוניברסאלי ששולט לא רק על מכשירי חשמל אלא על כל האנשים הסובבים אותו. הוא יכול להחזיר את הזמן אחורה ולהריץ אותו קדימה. העניינים מסתבכים כשהשלט יוצא מכלל שליטה ואז ניתנת למייקל הזדמנות לבחון איך חייו יראו אם הם ימשיכו להתנהל בצורתם הנוכחית, וללמוד על המשמעות האמיתית של החיים.

מיסטר דידס / Mr. Deeds

תקציר:  מיסטר דידס / Mr. Deeds מיסטר דידס הוא אדם פשוט החי חיים פשוטים בעיר קטנה. אך כאשר הוא יורש חלק מחברת מולטימדיה רבת עוצמה, הוא נזרק לעולם העסקים עם תוצאות משעשעות ביותר.

להורדה עידן יניב - רכבת לילה לקהיר (חידוש)

העשב של השכן עונה 6 פרק 2

תקציר:  העשב של השכן עונה 6 פרק 2 ננסי בוטווין (מרי לואיס פרקר) היא אשה קשת יום. בעלה החזיר את נשמתו לבורא באמצע ג'וגינג עם הבן שלו והשאיר אחריו חוץ משני בנים נבונים גם חובות שלבוטווין לא היה מושג על קיומם. בוטווין עשתה את מה שאתם וכל אחד אחר היה עושה במקומה, כלומר הסבה מקצועית למסחר בסמים קלים. מכאן והלאה ג'נג'י קוהאן, היוצרת, פוצחת במסע הכפשה לאמריקה הלבנה, הפרוורית, הצבועה, הנוירוטית ובעיקר המשמימה, ועל הדרך נותנת פור לאמריקה השחורה שמספקת לשכנים האמידים והמתוסכלים את המנה הירוקה שתציל אותם מעצמם.

מזל סרטן עונה 1 פרק 2

תקציר:  מזל סרטן עונה 1 פרק 2 לורה ליני שלוש פעמים מועמד לפרס האוסקר, שלוש פעמים זוכה האמי, ו SAG הזהב זוכה פרס גלובוס מגיעה סדרת הטלוויזיה בסדרה שואוטיים פרובוקטיבית חדשה של חצי שעה על אישה שאובחן אצלה סרטן. הסדרה מתעמק עליות ומורדות רגשיים של אישה אמא בפרברים ולא נאלץ להתמודד עם המציאות ועם זאת גם למצוא את הצד האור במצב חשוך. מטפורה הדרך שכולנו צריכים לחיות, אך רק לעתים רחוקות לעשות, זה מסע על איך לנצל את היום.

תיק 39 / Case 39

תקציר: תיק 39 / Case 39  זוכת פרס האוסקר רנה זלווגר , מככבת במותחן מפחיד ועל טבעי זה אודות עובדת סוציאלית אשר נתבקשה לטפל במקרה המטריד ויוצא הדופן של לילית' סאליבן....ילדה עם עבר מסתורי ומוזר. כאשר אמילי (זלווגר) פותחת בפני לילית' את ביתה בניסיון לעזור לה, היא מוצאת עצמה בתוך סיוט קטלני אותו לא בטוח שהיא תשרוד. בכיכובו המשותף של ברדלי קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"), תיק 39 הוא סרט עוצר נשימה עם הפתעות לכל אורכו אשר מובילות לסוף מזעזע ומפתיע.

מציצת הערפדים / Vampires Suck

תקציר:  מציצת הערפדים הינו סרט פארודיה ואימה שכל כולו מחוות לסדרת הסרטים של דמדומים. הסרט מציצת הערפדים מביא את סיפורו של בקה, נערה מתבגרת שמוצאת את עצמה קרועה בין שני נערים. את חייהם של שלושת הנערים סובבת דרמה גדולה אבל דרמה שהולכת להיפסק במהלך נשף שבמהלכו הם יותקפו בערפדים ובאנשי זאב. הסרט מציצת הערפדים הינו קומדיית ערפדים משעשעת שיצא בשנת 2010.

יום אהבה קטלני / Valentine

תקציר:  הסרט יום אהבה קטלני הינו סרט אימה מבעית למדי. ביום אהבה קטלני מובא סיפורם של ארבעה חברים שמקבלים כרטיסים בעלי מסרים חולניים לקראת יום האהבה. אין שום ספק כי מישהו עוקב אחריהם, מישהו שכולם התעללו בו בזמן שהם היו צעירים יותר. מה שהם לא יודעים שהמישהו הזה מתכנן בעבורם נקמה רצחנית ובלתי נשכחת - נקמה שתגיע ביום אהבה... הסרט יום אהבה קטלני יצא בשנת 2001 וזכה להצלחה גדולה בקופות.

מחיר הפשע / Truth Or Consequences

תקציר:  הסרט מחיר הפשע מ – 1997 הוא סרט הבכורה של קיפר סאתרלנד השחקן בתור במאי. במחיר הפשע מסופר על עסקת סמים שהסתבכה וגרמה לרביעיית פושעים שבראשה עומד רוצח מטורף להימלט ולחיות על הקצה. זוג שנחטף על ידי הרביעייה לא נרתע מהם ומציע להם עזרה בתנאי שהם ייהפכו לשותפים מלאים בעסקה. מחיר הפשע הוא סרט פעולה מהוקצע שהפתיע רבים כשיצא לאקרנים. מככבים בו השחקנים הבאים: קיפר סאתרלנד, וינסנט גאלו, קווין פולאק וגרייס פיליפס.

בניחוש חוקר עונה 5 פרק 4

תקציר:  בניחוש חוקר עונה 5 פרק 4 הסדרה עוקבת אחרי שון ספנסר אשר פיתח עין חדה לפרטים. אבא שלו, קצין משטרה, לימד אותו לשים לב בכל דקה ולקלוט פרטים מהסביבה שלו. אחרי ששון נותן טיפ לגבי פשע למשטרה, הוא מואשם בביצוע הפשע. כדי לנסות לטהר את שמו, שון משכנע את המשטרה שהוא מדיום והוא מתחיל לפתור תיקים בשביל המשטרה.

מצויד עונה 2 פרק 8

תקציר: מצויד עונה 2 פרק 8 הדרמה החדשה מבית היוצר של HBO בכיכובו של תומס ג'יין (המעניש) המספרת את סיפורו של ריי דרקר, אב לתאומים הנקלע לרצף של אירועים מצערים ושוקע עמוק בחרא. בניסיונו להילחץ מהמצב הוא משתמש בכישרון האחרון שנותר לו: הוא מצויד בכלי-כלי.

אל תתעסקו עם הזוהן / You Don't Mess With The Zohan

תקציר:  אל תתעסקו עם הזוהן לדביר זוהן (אדם סנדלר, "זמר החתונות", "צ'אק ולארי"), סוכן המוסד הטוב ביותר בישראל, נמאס מהמלחמות בישראל והוא רק חולם על להתחיל חיים חדשים כמעצב שיער בארה"ב. בעודו נלחם שוב פעם ביריבו המושבע הפנטום (ג'ון טורטורו, "סדנה לעצבים"), מחליט זוהן לביים את מותו, ובכך בזמן שכל העולם חושב שהפנטום הביס את הזוהן, הוא מספיק לברוח לארה"ב. בארה"ב מנסה זוהן להתקבל לעבוד בסלון עיצוב השיער בו חלם לעבוד אך במקום, הוא פוגש את אורי (עידו מוסרי), בחור ישראלי שמתחבר לזוהן ומציע לו לנסות להתקבל לעבודה במספרה מקומית המנוהלת ע"י בחורה פלשתינאית (עמנואל שריקי, "הפמליה").

קאמפ רוק 2: הג'אם האחרון / Camp Rock: The Final Jam

תקציר: קאמפ רוק 2: הג'אם האחרון בסרט ההמשך דני והאחים חוזרים לקאמפ רוק הישן והאהוב רק שהפעם מצפה להם הפתעה. מסתבר שחלק ניכר מהמחנה עזב את המקום לטובת מחנה מתחרה ששמו "קאמפ סטאר".
נייט (ניק) יתאהב בבתו הפסנתרנית של מנהל ה"קאמפ סטאר", דנה (קלואי), ויאלץ להחליט באיזה צד הוא נמצא. האם הוא ינטוש את המחנה שלו לטובת מחנה היריב כדי לרצות את אהובת ליבו?
סאונד תוקן וגם תרגום מובנה נוסף תהינו חברים ותגיבו !

קוגר טאון פרק 9

תקציר:  קוגר טאון פרק 9 קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.

בניחוש חוקר עונה 5 פרק 7

תקציר: בניחוש חוקר עונה 5 פרק 7 הסדרה עוקבת אחרי שון ספנסר אשר פיתח עין חדה לפרטים. אבא שלו, קצין משטרה, לימד אותו לשים לב בכל דקה ולקלוט פרטים מהסביבה שלו. אחרי ששון נותן טיפ לגבי פשע למשטרה, הוא מואשם בביצוע הפשע. כדי לנסות לטהר את שמו, שון משכנע את המשטרה שהוא מדיום והוא מתחיל לפתור תיקים בשביל המשטרה.

כחול עמוק עונה 2 פרק 5

תקציר: כחול עמוק עונה 2 פרק 5  בסדרה "כחול עמוק", דילן מק'דרמוט שמשחק בתור קרטר שו, הוא מנהיג קבוצת קציני-משטרה
תחת מסווה, אשר מטרתו היא לרדוף אחר הפושעים המסוכנים ביותר בלוס-אנג'לס, מה שגרם לו לאבד כול דבר אנושי בחייו הפרטיים. אומרי הארדוויק שמשחק בתור טאי קורטיס, הוא שוטר, אשר התחתן לאחרונה, משתדל להתקיים למרות זהותו הכפולה. לוגן מארשל-גרין שמשחק בתור דין בנדיס, "השוטר המאלתר", שמטרתו היא להתחבר עם חבורות פשע מטיל ספק בממונים עליו. וניקי אייקוקס שמשחקת בתור ג'יימי אלן, שוטרת ממשמר הגבול עם עבר כמוס.

טיטניק 2 / Titanic II *איכות DVDRip*

תקציר: טיטניק 2  מאה שנה לאחר השיט של ה"טיטניק" המקורית, ספינת יוקרה מודרנית בשם "טיטניק 2" הולכת בעקבותיה באותו המסלול. במהלך המסע הספינה נקלעת לצונאמי שגורם לה להתנגש בקרחון, כעת על עובדי האוניה לדאוג לגורל אחר משל ה"טיטניק" המקורית.

לגעת ביהלום / Blood Diamond

תקציר:  לגעת ביהלום הסרט המדובר בכיכובו של לאונדרו די-קאפריו, (מועמד לאוסקר על משחקו) המתרחש באפריקה על רקע מלחמת אזרחים, מורדים החוטפים ילדים והופכים אותם לילדים-חיילים, בתעשית כריית היהלומים והברחתם, שכירי-חרב דרום-אפריקאיים, וגם עיתונאית אמריקאית אידיאליסטית יוצאים למסע בלתי נשכח בג'ונגלים של אפריקה בחיפוש אחר יהלום ענק. חוץ מהיותו סרט מתח ופעולה מעולה, זהו גם סרט המתאר בעלילתו כיצד יהלומי הדמים מארצות עולם שלישי מגיעים לתעשיית התכשיטים העולמית.

יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

ישראל - פינלנד שידור ישיר

צנצנת ההריגות / The Killing Jar

תקציר: צנצנת ההריגות  אדם זר עם רובה צייד לוקח 7 כבני ערובה בדינר מרוחק ,אבל שמניין הגופות עולה השורדים המיואשים מגלים ש אחד מהם יותר מסוכן מהשובה שלהם

אהבה בהחלפה / The Switch

תקציר:  אהבה בהחלפה / The Switch קאסי היא אישה בת ארבעים שלא נישאה מעולם, אשר פונה לתרומת זרע על מנת להרות. 7 שנים מאוחר יותר, היא מתאחדת עם חבר קרוב מהעבר, שמתוודה כ …

מעודדות צמודות 5 מלחמה עד הסוף

תקציר:  מעודדות צמודות 5 מלחמה עד הסוף כריסטינה מיליאן משחקת כמעודדת החוצפנית, לינה קרוז, שעולמה נהפך בשנייה אחת כאשר משפחתה עוברת מהרחובות העירוניים של מזרח לוס-אנג'לס אל עיירה השוכנת על חוף מאליבו.
בבית ספרה החדש לינה מתעמתת עם אברי, המעודדת התחרותית הקיצונית ביותר שהיא גם קפטן קבוצת ה"חלומות", בזמן שגם מתאהבת באחיה החמוד ביותר שלה, אוון.
לינה תמיד הצליחה לעמוד באתגר, אך האם היא יכולה ליצור קבוצת "חלומות" טובה יותר המסוגלת להביס את קבוצתה של אברי בתחרות "רוח האליפות", ובכל זאת להיות רומנטית עם אוון?

ג'ון הקדוש של לאס וגאס / Saint John Of Las Vegas

תקציר: ג'ון הקדוש של לאס וגאס חוקר הונאות-ביטוח ותיק משכנע מהמר-לשעבר לחזור להמר

מכבי ת"א נגד פ.ס.ז שידור ישיר

קראנק תרגום מובנה

תקציר:  קראנק תרגום מובנה צ'יב צ'ליאוס (ג'ייסון סטאטם), הוא רוצח שכיר אשר בוקר אחד מתעורר משיחת טלפון מטרידה. כשהוא מתקשה לזוז, מטושטש וליבו בקושי פועם. בטלפון, קולו של מאפיונר ריקי ורונה, שמספר לצ'יב שהוא הורעל בשעות הלילה ושנותרו לו מספר שעות לחיות. הרעל שהוזרק לו יגרום לליבו להפסיק לפעום אם רמת האנדרנלין שלו תרד, כעת צ'יב חייב להיות בתנועה מתמדת ולמצוא את הנוגדן לפני שיהיה מאוחר מדי.

TLV - עושים את תל אביב עונה 1 פרק 26

תקציר: TLV - עושים את תל אביב עונה 1 פרק 26  דרמת ריאליטי חדשנית בת 26 פרקים. ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, עוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדולה.

פוסידון / Poseidon

תקציר:  פוסידון Poseidon במאי סרטי הפעולה האגדי וולפגנג פיטרסון מגיש סרט פעולה נוסף ומפואר במיוחד – הסרט פוסידון. בפוסידון, סרט פעולה ימי ומסחרר המתרחש כל כולו בערב השנה החדשה, מובא סיפורה של ספינת פוסידון, ספינה שהוטבעה על ידי גל ענק. רק קבוצת אנשים קטנה שרדה את הטביעה של האונייה ואילו עכשיו הם מנסים להיחלץ ממנה – האם הם יצליחו ? הסרט פוסידון יצא בשנת 2006 ומככב בו השחקן האגדי קורט ראסל.

הנערה המכנית / The Machine Girl

תקציר:  הנערה המכנית אמי (מינאסה יאשירו, בסרט הבכורה שלה) היא תלמידת בי"ס ממוצעת אך קשוחה, המנסה לחיות לחיים רגילים. עולמה חרב כאשר אחיה וחברו נרצחים בידי בריונים חסרי רחמים. לאחר חיפושים מוצאת אמי את האחראי ומגלה שהכנופייה קשורה למשפחת יאקוזה מרושעת. כשהיא מנסה להשיג את נקמתה היא מגלה שהיא הסתבכה עד מעל לראש ובקושי מצליחה לחמוק לאחר שאיבדה את ידה, אמי בורחת ומצאת מחסה במוסך של שני מכונאים אדיבים אשר ריחמו עליה ומחליטים לחבר לידה (זאת שאבדה) תת-מקלע. היא חוברת ל"אם-המסור" (אסאמי) אימו של החבר של אחיה שנרצח גם הוא. ויחד הן יוצאות למסע נקמה, אכזרי וללא הפסק נגד דמויות כמו: "חזיית מקדחה" ו-"גליוטינה מעופפת" מחבורת הנינג'ות המרשועת שגם הן מצויידות בכלי נשק מתקדמים

בילי מדיסון / Billy Madison‬

תקציר: בילי מדיסון / Billy Madison אביו של בילי שולט באימפריית בתי המלון. הוא שוקל לפרוש ולהעביר אליו את הניהול, אך בילי שלא סיים שנה אחת בבית הספר בלי עזרה מאביו נאלץ לחזור לבית הספר ללמוד שבועיים בכיתה כיתה מתחילת כיתה א' ועד לסיום התיכון, במהלך דרכו בהשלמת לימודיו ישנם כאלו שמנסים להכשיל אותו ובכך לקבל לידיהם את הניהול באימפרייה.

יריחו עונה 2 פרק 7 פרק האחרון

תקציר:  יריחו עונה 2 פרק 7 בעתיד הלא רחוק, לאחר שארה"ב סבלה משואה גרעינית שנגמרה עקב כמה מתקפות טרור. תושבי עיירה קטנה בשם יריחו בקנזס ששרדה צריכים להשלים עם המציאות החדשה ולצאת אל העולם החדש אליו הם הגיעו. הסדרה תעקוב אחרי ג'ייק גרין (השחקן סקיט אולריך, מהמיני-סדרה עטורת השבחים "Into the West") וההתמודדות שלו עם המתרחש בעיירה, שנראה כי היא אולי האחרונה ששרדה.

שעת שיא 3

תקציר:  שעת שיא 3 הפרק השלישי בסדרת הקומדיות הפרועות על החוקר מלוס אנג'לס (כריס טאקר) וחברו המפקח הסיני (ג'קי צ'אן). הפעם עליהם לעזור לתפוס משפחת פשע סינית השולטת בכל הפשע המאורגן של פריס. כמובן שבדרך העניינים יוצאים מכלל שליטה והם מוצאים את עצמם בלב הבלגן.

מאמה מיה! / Mamma Mia

תקציר: מאמה מיה! / Mamma Mia  מחזמר המבוסס על שירי להקת "אבבא". דונה שרידן (מריל סטריפ), אם חד-הורית ואשה עצמאית, עומדת לחתן את בתה סופי (אמנדה סייפריד) בת ה-20. סופי נתקלת בבעיה: יום החתונה שלה כמעט מגיע והיא לא יודעת מי האב האמיתי שלה. סופי מזמינה בסוד שלושה מוזמנים, סם (פירס ברוסנן), ביל והארי, כדי לגלות את זהותו של האב, על מנת שילווה אותה לחופה ביומה הגדול. בליל חתונתה, היא מחזירה את השלושה לאי היווני בו ביקרו שני עשורים קודם לכן.

חפש באתר Movie-israel סרט או פרק: