DS

יום שבת, 31 ביולי 2010

מועדון לילה 4 פרק 4

תקציר:*2010* הנבחרת המנצחת של "מועדון לילה" : ארז טל, ישראל קטורזה, אבי נוסבאום ושי גולדשטיין חוזרת בעונה חדשה. המועדון יפתח את שעריו בכל שישי ויסכם את השבוע, כמו שרק "מועדון לילה" יודעת לעשות: בלי חשבון ועם כוסית קטנה של אלכוהול בשביל הגוד-ווייבס.

יום שבת, 24 ביולי 2010

נראה אותך עונה 1 פרק 8

תקציר:*2010* שעשועון מצלמה נסתרת שמובילים אותו אבי נוסבאום ושי גולדשטיין. המשתתפים נקלעים לשעשועון לגמרי במקרה,ומרגע שגויס מתמודד למשחק, הוא מופעל לחלוטין על ידי מנחי התוכנית. במידה שיעמוד במשימות שיוטלו עליו, יוכל המתמודד להרוויח אלפי שקלים.

מועדון לילה עונה 4 פרק 3

תקציר:*2010* הנבחרת המנצחת של "מועדון לילה" : ארז טל, ישראל קטורזה, אבי נוסבאום ושי גולדשטיין חוזרת בעונה חדשה. המועדון יפתח את שעריו בכל שישי ויסכם את השבוע, כמו שרק "מועדון לילה" יודעת לעשות: בלי חשבון ועם כוסית קטנה של אלכוהול בשביל הגוד-ווייבס.

יום שישי, 23 ביולי 2010

בבילון A.D. Babylon \ A.D.

תקציר:הסרט בבילון A.D הינו סרט פעולה ומדע בדיוני מרהיב. גיבור סרטי הפעולה וין דיזל מככב בבילון A.D., סרט שמביא את סיפורו של חייל וייטנאם וותיק שהפך למיסיונר – מיסיונר שלוקח על עצמו עבודה בדרגת סיכון גבוה – עבודה שבמסגרתה הוא צריך להבריח אישה מרוסיה לארצות הברית. מה שהמיסיונר לא יודע זה שהאישה הינה מנהיגה של אירגון שמנסה למצוא שיבוט שיביא לכדור הארץ את המשיח... הסרט בבילון A.D. הינו סרט מרהיב שיצא בשנת 2008 ומשלב מוטיבים רבים מן התנ"ך.

גוף השקרים \ Body Of Lies

תקציר:הסרט גוף השקרים הינו סרט מתח ופעולה מהיר ומסחרר. בגוף השקרים מובא סיפורו של רוג'ר פריס, סוכן השטח הטוב ביותר של מודיעין ארצות הברית. במסגרת עבודתו הוא מגיע לכל מקום בעולם, תוך כדי שהוא מתודרך בידי סוכן CIA וותיק בשם אד הופמן. אד הופמן עסוק עד מעל לראש בלאתר מנהיג טרור מבוקש, מנהיג טרור שאליו הוא שולח את רוג'ר כדי שילכוד אותו. מה שרוג'ר לא יודע שהפעם הוא לא יוצא למשימה רגילה אלא למשימה שממנה לא בטוח שהוא יחזור בחיים. הסרט גוף השקרים הינו סרט אדיר של הבמאי הוותיק רידלי סקוט ומככבים בו ליאונרדו דיקאפריו וראסל קרואו.

ברק שחור \ Chernaya Molniya

תקציר:הפקתו של טימור בקממטוב ("מבוקש"). גיבור הסרט הוא סטודנט רוסי אשר הופך מאדם רגיל לגיבור-על, מגן העיר ולוחם מסתורי כנגד הרשע בעזרת רכב מעופף.

צווארון לבן עונה 1 פרק 14

תקציר:ניל קאפריי (מאט בומר -"טרוולר", "המירוץ לאתמול") הוא פושע גאון אך הוא נתפס על ידי יריבו המושבע, סוכן ה-FBI פיטר סטרוקס. כאשר ניל מצליח לברוח מבית כלא השמור היטב בכדי למצוא את אהובתו האבודה, פיטר מצליח ללכוד אותו שוב. במקום חזרה לכלא עקב בריחתו הנועזת, ניל מציע דרך אחרת: הוא יספק את הידע הרחב שיש לו על מנת לעזור ל-FBI לתפוס פושעים מסוכנים אחרים. פיטר מסכים להצעה בחשדנות אך במהרה הוא מגלה כי לניל יש תובנות ואינטואיציה שלא יכולים להימצא בצד הנכון של החוק.

פרשיות סמויות עונה 1 פרק 2

תקציר:*2010* הסדרה "Covert Affairs" מתמקדת במתלמדת צעירה ב-CIA, אנני ווקר (פיפר פראבו), שזומנה למפקדה על מנת להתגייס בתור סוכנת. בעוד אנני מאמינה כי היא נבחרה בשל כישוריה, יכול להיות שיש משהו בעברה וזה מה שה-CIA באמת מחפשים אחריו. שחקנים: פייפר פראבו, כריסטופר גורהאם, סנהיל רממורטי, פיטר גלאהר, קארי מאצ'ט, אן דודק.

צווארון לבן עונה 2 פרק 1

תקציר:*2010* ניל קאפרי (מאט בומר -"טרוולר", "המירוץ לאתמול") הוא פושע גאון אך הוא נתפס על ידי יריבו המושבע, סוכן ה-FBI פיטר סטרוקס. כאשר ניל מצליח לברוח מבית כלא השמור היטב בכדי למצוא את אהובתו האבודה, פיטר מצליח ללכוד אותו שוב. במקום חזרה לכלא עקב בריחתו הנועזת, ניל מציע דרך אחרת: הוא יספק את הידע הרחב שיש לו על מנת לעזור ל-FBI לתפוס פושעים מסוכנים אחרים. פיטר מסכים להצעה בחשדנות אך במהרה הוא מגלה כי לניל יש תובנות ואינטואיציה שלא יכולים להימצא בצד הנכון של החוק.

יום חמישי, 22 ביולי 2010

כוכב נולד עונה 8 פרק 27

תקציר:*2010* כוכב נולד חוזרת הקיץ בעונה שמינית עם כל מה שאוהבים - צביקה הדר וצוות השופטים שכולל את צדי צרפתי, מרגול, גל אוחובסקי דנה אינטרנשיונל ושחקן החיזוק פבלו רוזנברג; אודישנים מרגשים, מפתיעים ולפעמים מצחיקים ונבחרת של מתמודדים ומתמודדות מלאי תקווה.
לצפייה לחצו על הכפתור close to piay

סופר הצללים \ The Ghost Writer

תקציר:אדם לאנג (פירס בוסנן), ראש ממשלת בריטניה לשעבר, עמל על האוטוביוגרפיה שלו בעודו שוכן על אי בחוף המזרחי של ארה"ב. כאשר סופר הצללים טובע באופן מסתורי, נשכר סופר צללים חדש (יואן מקרגור) מקצועי לסייע לסיים את הספר. במהרה סופר הצללים נחשף לעולם של אינטריגות פוליטיות ומיניות הקשורות ישירות לאשתו של לאנג וסופר הצללים המת. אך בסקנדלים אלו לא מסתיימים צרותיו של לאנג. מעבר להיותו מואשם ע"י הציבור בפשעי מלחמה, גם סוד אפל מעברו מאיים להיחשף ולסכן את חייו.

שקרניות קטנות ויפות פרק 7

תקציר:"שקרניות קטנות ויפות" הינה סדרה חדשה המבוססת על סדרת ספרים בעלת אותו השם. הסדרה סובבת סביב קבוצה של 4 נשים צעירות אשר מתאגדות לרגל יום השנה השלישי להיעלמותה של חברתן לאחר שהן מקבלות הודעות בהן נמסר שמישהו עומד לספר את סודן. מבית היוצר של "אחת שיודעת", "סודות ההתבגרות" ו-"יומני הערפד".

תיכון השיר שלנו עונה 2 פרק 33

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 33 לצפייה ישירה *ראשונים ברשת*
תקציר:*2010* עונה שנייה לסדרת הנוער המוסיקלית בה העלילה סובבת סביב חייהם של התלמידים והמורים בתיכון לאומנויות. העונה החדשה של "תיכון השיר שלנו" תכלול קטעי שירה וריקוד, שחקנים חדשים וכוכבים-אורחים, התלבטויות רומנטיות וחיפוש עצמי. לכוכבי הסדרה מצפה סמסטר עמוס ומרגש, העומד לשנות את חייהם לתמיד...

מגודלים \ Grown Ups תרגום מובנה

תקציר:חמישה חברים טובים מהתיכון (אדם סנדלר, כ. רוק, ק. ג'יימס, ר. שניידר ודיוויד ספייד) מתאחדים בעיר הולדתם, לאחר שלושים שנה, כאשר מאמן בית הספר נפטר והם מחליטים להעביר את זמנם בסוף שבוע, את יום העצמאות האמריקאי בבית האגם כאשר הם חוגגים את ניצחון משחק הכדורסל שלהם.

לקום אתמול בבוקר \ Groundhog Day

תקציר:הסרט לקום אתמול בבוקר הינו קומדיה פנטסטית מאת הבמאי האגדי הרולד ראמיס. בלקום אתמול בבוקר מובא סיפורו של איש מזג אוויר שמגלה שהוא כלוא במסגרת של אותו היום כל יום מחדש – מדוע זה קורה דווקא לו ? האם הוא יצליח לצאת מן אותו היום ? ומיהי הבחורה שהוא מכיר ומתאהב בה ? הסרט לקום אתמול בבוקר יצא בשנת 1993, זכה להצלחה גדולה ומככבים בו ביל מוריי ואנדי מקדואל.

 

קיוב 3 / Cube 3 תרגום מובנה

תקציר:קיוב 3 הינו החלק השלישי והאחרון בסדרת סרטי המדע בדיוני והאימה המצליחה של 'קיוב'. הסרט קיוב 3 עוקב אחר בחור צעיר שעבודתו היא לצפות על המתקנים של 'קיוב' – מתקנים אליהם מושלכים במקום לבית הסוהר ומתקנים שלאחר מהם הושלכה אסירה פוליטית שלא מגיע לה עונש מוות – לפיכך הוא הולך להיכנס אל תוך מתקן של 'קיוב' בעצמו ולשחרר אותה. הסרט קיוב 3 יצא בשנת 2004.

יום רביעי, 21 ביולי 2010

עיירה מאושרת פרק 8 לצפייה ישירה

תקציר:סדרת המתח החדשה של רשת ABC (פלאשפורד, V) המשווקת כגלגול של "טווין פיקס" המופתית, מתרחשת בעיירה קטנה במיניסוטה המכונה "העיירה השמחה" בשל האידיליה השורה במקום, לפחות על פני השטח. השלווה מופרעת כשפשע שמתרחש מסתמן כהמשכה של סדרת חטיפות מסתוריות שהתרחשה שבע שנים לפני כן. החקירה נפתחת מחדש, ומציפה כמה תגליות אפלות ומפתיעות על תושבי העיירה. בסדרה מככבים איימי אקר ("אנג'ל"), ודין ווינטרס ("אוז").

TLV עושים את תל-אביב עונה 1 פרק 11

תקציר:*2010* דרמת ריאליטי חדשה בת 26 פרקים. ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, עוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדולה.

כחולים עונה 1 פרק 10 *פרק אחרון*

תקציר:*2008* אבי נוסבאום, יעל דואני, עמנואל הורי ועוד שלל אורחים משתעשעים ומתפרעים ומציגים סיטואציות הזויות מהעולם שסביבנו, שכולן, איך לא, נסובות סביב נושא אחד שמעניין את כולנו... סקס.

גלי עונה 1 פרק 22 *פרק אחרון*

תקציר:*2009*דרמה מוסיקלית העוקבת אחר מורה תיכון המנסה להחזיר את מקהלת תיכון "מק'ינלי היי" לגדולתה. מר שוסטר מחפש אחר כשרונות בבית הספר ומנסה לעורר השראה בקרב התלמידים על מנת שיצטרפו למועדון הזמר (Glee באנגלית). במהרה מגלה שוסטר כי כשרונות רבים אין בבית הספר, וכי חברי התזמורת יצטרכו לעבוד קשה על מנת להגיע לתחרות הגדולה מכולן - התחרות הארצית, ולהתמודד עם אויבים מבחוץ ומבית.

יומני הערפד עונה 1 פרק 22 *פרק אחרון*

תקציר:*2009* הסדרה מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם. הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור (פול ווסלי). אליינה וסטפן מיד נמשכים זה לזה. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג'יניה.

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 32

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 32 לצפייה ישירה *ראשונים ברשת*
תקציר:*2010* עונה שנייה לסדרת הנוער המוסיקלית בה העלילה סובבת סביב חייהם של התלמידים והמורים בתיכון לאומנויות. העונה החדשה של "תיכון השיר שלנו" תכלול קטעי שירה וריקוד, שחקנים חדשים וכוכבים-אורחים, התלבטויות רומנטיות וחיפוש עצמי. לכוכבי הסדרה מצפה סמסטר עמוס ומרגש, העומד לשנות את חייהם לתמיד...

נקמה \ Revenge

תקציר:הסרט נקמה הינו סרט נקמה מעולה מאת הבמאי המצליח טוני סקוט. בנקמה מובא סיפורו של מייקל, איש חיל הים שעוזב את הצבא לאחר 12 שנה. מייקל מחליט לצאת לחופשה ולבקר חבר טוב עימו יצא פעם למסע ציד. הוא נוסע עד למקסיקו על מנת לפגוש את חברו – חבר שנשוי לאישה יפהפייה, אישה יפהפייה שהוא לא עומד בפני יופייה. השניים פוצחים ברומן אבל הבעל הוא לא גבר שיסבול בגידה ולכן הוא יחפש נקמה. הסרט נקמה יצא בשנת 1990 וקווין קוסטנר מככב בו בתפקיד הראש.

xXx2 לצפייה ישירה

תקציר:סוכן הNSA אוגוסטוס גיבונס (ג'קסון), עם הצלחה טרייה במשימה הקודמת שלו, מוצא את עצמו שוב עם צורך לאוטסיידר (זר). גיבונס והסוכן החדש שלו (אייס קוב) חייבים לעקוב אחרי קבוצת צבא מתקדמת, שוויליאם דאפו מנצח עליה, שמאיימים להפיל את המשטר הנוכחי בארה"ב.

אין לאן לברוח \Nowhere To Run

תקציר:סרט אקשן של רוברט הרמון (הטרמפיסט). האסיר הנמלט סאם גילן (ז'אן קלוד ואן דאם, טיימקופ, סטריטפייטר), מחליט להילחם בקבלנים אכזריים המבקשים לפנות את קליידי (רוזאנה ארקט, אמזונות על הירח), אלמנה מסכנה, ואמא לשניים, מדירתה. הקבלנים עתידים לגלות את עברו של גילן.

TLV - עושים את תל-אביב עונה 1 פרק 10

תקציר:ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, עוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדול

נפוליאון דינמיט \ Napolen Dynamite

תקציר:הסרט נפוליאון דינמיט הינו סרט קומדיה מופלא. בנפוליאון דינמיט מובא סיפורו של מתבגר מנוכר שמחליט לעזור לחברו החדש לזכות בנשיאות הכיתה בבית הספר התיכון בו הם לומדים. הסרט נפוליאון דינמיט מביא את סיפורו של המתבגר, שחוץ מהעזרה שהוא מגיש לחברו גם צריך להתמודד עם משפחתו הביזארית. נפוליאון דינמיט הינו סרט משנת 2004.

אונדין \ Ondine לצפייה ישירה

תקציר:חייו של סיראקוס, דייג פשוט, משתנים כאשר הוא מציל בחורה יפה ומסתורית מטביעה. בתו של סיראקוס מאמינה שהבחורה היא יצור מיתולוגי שמביא מזל לקרובים לו. סיראקוס אינו מאמין במעשיות שכאלו, אך אם זאת, מאז שפגש בבחורה חייו השתפרו פלאים...

לדפוק חתונה לצפייה ישירה

תקציר:ג'ון בקוויט וג'רמי קליין הם זוג רודפי שמלות המתגנב לחתונות בכדי להתחיל עם נשים כשהם מנצלים את האווירה הרומנטית. החברות של השניים נמצאת בסכנה כאשר הם מוצאים את עצמם במצב אותו לא הכירו כאשר ג'ון מתאהב בקלייר קלירי היפה.

דם אמיתי עונה 3 פרק 5 / True Blood Season 3 Episode 5

תקציר:*2010* ("דם אמיתי", בתרגום חופשי) מבוססת על סדרת הספרים של שארלין האריס The Southern Vampire, ומתרחשת בעולם בו ערפדים מתקיימים על דם סינתטי, ומתערים בחברה. עלילת הסדרה, המתרחשת בעיירה קטנה בלואיזיאנה, עוקבת אחר סיפור אהבה המתפתח בין ערפד לבין מלצרית תמימה בשם סוקי סטאקהאוז, שניחנה ביכולת לקרוא מחשבות. מאחורי הסדרה החדשה עומד אלאן בול, היוצר המהולל של סדרת המופת "עמוק באדמה", ששודרה אף היא ב-HBO. בול כתב את הפיילוט וככל הנראה גם יפיק ויביים אותו. אנה פאקווין זכתה בעבר באוסקר על תפקידה בסרט "הפסנתר". חובבי הז'אנר מכירים אותה מתפקידה כרוג בסדרת סרטי "אקסמן". משתתפים נוספים בסדרה: סאם טמרל כסאם - בעל המסעדה בה עובדת הגיבורה, והשחקן האוסטרלי ריאן קוואנטן כג'ייסון - אחיה של סוקי.

אורלי וגיא בעמ עונה 2 פרק 7

תקציר:*2010* עונה שנייה לתוכנית של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 10. במהלך התוכנית וילנאי ומרוז יעסקו במגוון נושאים הקשורים בחברה, צדק, צרכנות, מלחמתו של האזרח הקטן בגופים הגדולים והמקפחים ובבירוקרטיה המרגיזה. התוכנית משלבת כתבות דוקו אקטיביסטיות של אורלי וגיא יחד עם פינות אולפניות שונות באוריינטציה צרכנית, אירוח וגם טיפה של סאטירה חברתית.

איון פלאקס לצפייה ישירה

תקציר:זוכת פרס האוסקר שרליז ת'רון בסרט פעולה מדע בדיוני המבוסס על סדרת האנימציה העתידנית של MTV. בעוד ארבע מאות שנים, אחרי שמרבית האוכלוסייה תושמד על ידי מגפות, המקום הבטוח היחיד בעולם Hהיה עיר עתידנית שבה ישלוט קונגרס של מדענים. איאון פלוקס היא לוחמת מבריקה וסקסית במחתרת המונהגת על ידי אישה. איאון נשלחת למשימה מסוכנת שמטרתה חיסול מנהיג העיר ובדרך היא חושפת עולם פוליטי אפוף סודות קטלניים.

הישרדות אולסטארס עונה 4 פרק 14

תקציר:*2010* לאחר 3 עונות מוצלחות מגיעה עונת "הישרדות אולסטארס" בה יתמודדו שמונה מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של שמונה מתמודדים חדשים. עונה זו מבוססת במתכונתה על העונה ה-16 האמריקנית של הסדרה (Survivor: Micronesia— Fans vs. Favorites). בדומה למתכונת של רשת CBS, גם ב-"הישרדות אולסטארס" ההתמודדות נמשכת 32 ימים על (25 פרקים). כוכבי העונות הקודמות שישתתפו ב"הישרדות אולסטארס" הם: 1) מהעונה ראשונה: דן מנו, מרינה קבישר ועידן קפון; 2) מהעונה השנייה: נתן בשבקין, מירית וקנין ומעיין פורטר; 3) מהעונה השלישית: אביגיל פרל וטל אנגלנדר.

יום שלישי, 20 ביולי 2010

מצויד עונה 2 פרק 3 / Hung Season 2 Episoed 3

תקציר:*2010* הדרמה החדשה מבית היוצר של HBO בכיכובו של תומס ג'יין (המעניש) המספרת את סיפורו של ריי דרקר, אב לתאומים הנקלע לרצף של אירועים מצערים ושוקע עמוק בחרא. בניסיונו להילחץ מהמצב הוא משתמש בכישרון האחרון שנותר לו: הוא מצויד בכלי-כלי.

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 31 לצפייה ישירה

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 31 לצפייה ישירה
תקציר:*2010* עונה שנייה לסדרת הנוער המוסיקלית בה העלילה סובבת סביב חייהם של התלמידים והמורים בתיכון לאומנויות. העונה החדשה של "תיכון השיר שלנו" תכלול קטעי שירה וריקוד, שחקנים חדשים וכוכבים-אורחים, התלבטויות רומנטיות וחיפוש עצמי. לכוכבי הסדרה מצפה סמסטר עמוס ומרגש, העומד לשנות את חייהם לתמיד...


סלולר \ Cellular לצפייה ישירה

תקציר:ג'סיקה מרטין (קים בסינגר) היא מורה בתיכון ואם שלווה שחייה מתהפכים מקצה לקצה כאשר היא נחטפת מביתה על ידי חמישה חוטפים ונלקחת למקום מסתור. בדרך נס היא מוצאת דרך להתקשר בסתר למספר טלפון לא ידוע בניסיון אחרון להציל את חייה. מהצד השני של השפורפרת עונה ריאן (כריס אוונס), צעיר חסר הדאגות, שמוצא עצמו לפתע כתקווה האחרונה של ג'סיקה. הוא יוצא למסע על מנת להציל את חייה ונשאב אל תוך הרפתקה מסוכנת במירוץ נגד הזמן.

כל אחד רוצה להיות איטלקי לצפייה ישירה

תקציר:עברו 8 שנים מאז שחברתו של ג'ייק עזבה אותו ועל אף העובדה שהיא נשואה עם 3 ילדים הוא מסרב להמשיך הלאה. לחברים של ג'ייק נמאס מהעובדה שהוא לא מצליח להשתחרר מעברו ומסדרים לו פגישה עיוורת עם יפיפייה איטלקייה מדרום בוסטון. ג'ייק סבור שהיא לעולם לא תעלה על דעתה לצאת עם "לא איטלקי" ומחליט להעמיד פנים שהוא איטלקי בכדי לזכות באהבתה.

עיירה מאושרת פרק 7 לצפייה ישירה

תקציר:סדרת המתח החדשה של רשת ABC (פלאשפורד, V) המשווקת כגלגול של "טווין פיקס" המופתית, מתרחשת בעיירה קטנה במיניסוטה המכונה "העיירה השמחה" בשל האידיליה השורה במקום, לפחות על פני השטח. השלווה מופרעת כשפשע שמתרחש מסתמן כהמשכה של סדרת חטיפות מסתוריות שהתרחשה שבע שנים לפני כן. החקירה נפתחת מחדש, ומציפה כמה תגליות אפלות ומפתיעות על תושבי העיירה. בסדרה מככבים איימי אקר ("אנג'ל"), ודין ווינטרס ("אוז").

המנסרים מטקסס / The Texas Chainsaw Massacre

תקציר:*2003* במקרה שארע בשנת 1973 האשימה המשטרה והוציאה להורג אדם חף מפשע בעוון רצח של 33 בני אדם. כעת, בפעם הראשונה, מחליט הניצול היחידי של אותו רצח מטורף, לשבור את השתיקה ולספר את מה שבאמת קרה באותו כביש מבודד, כאשר חמישה צעירים מצאו את עצמם נרדפים ע"י אותו רוצח שמשאיר תמיד אחריו עקבות של דם וטרור, ושלנצח ייזכר בכינויו כ"המנסר הטובח מטקסס".

מוות לדוגמניות העל / Death To The Supermodels

תקציר:*2005* קומדיה על חמש דוגמניות על (שכוללות את ג'יימי פרסלי המדהימה מהסדרה "My name is Earl") שנשלחות לצילומים באי מבודד אי שם באמצע האוקיינוס, כשלפתע הן מתחילות להירדף ע"י רוצח מסתורי.

הנינג'ה מבוורלי הילס / Beverly Hills Ninja

תקציר:*1997* קומדיה בכיכובו של כריס פארלי (תופסים ראש), שביים הבמאי של "גילמור המאושר" ו"ביג דדי" - דניס דוגאן. ילד לבנבן נסחף לחופם של בני כת נינג'ה, והם בתורם מאמצים אותו לחיקם בעקבות המיתוס על הלוחם הלבן הגדול שאמור להופיע ולהושיע. בבגרותו הוא נשכר על ידי אישה מסתורית לאתר את בן זוגה, ומוכיח לכולם שלמרות חוסר האטרקטיביות שלו, הוא לוחם נינג'ה מיומן בדיוק כמו בני משפחתו המאמצת!

המנסרים מטקסס : ההתחלה לצפייה ישירה

תקציר:*2006* טיול אחרון בדרכים של שני חברים (הנדלי ובומר), לפני שהם נשלחים לוויאטנם ומצטרפות אליהם שתי החברות שלהם (בריד וברוסטר). הם עושים תאונה, שמזמינה את השריף המקומי למקום התאונה. פה מתחיל הסיוט שלהם, הם נשלחים לבית מבודד, מפחיד, ומזעזע, ושם בחור צעיר מנסה להרוג אותם.

החיים זה לא הכל עונה 8 פרק 16

תקציר:החיים זה לא הכל היא קומדיית מצבים המשודרת בערוץ 2. זוהי העונה חדשה בכיכובם של אבי קושניר, ענת וקסמן, עידן אלתרמן, יעל לבנטל, שלמה וישינסקי, יובל סגל ושחקנים נוספים.

היום שאחרי מחר \ The Day After Tommorow

תקציר:ללא ספק אחד האירועים הקולנועיים הגדולים ביותר של שנת 2004, 'היום שאחרי מחר' הוא סרט שהופק בתקציב ענק, וצפוי להיות סרט האסונות הגדול והמרהיב ביותר של כל הזמנים. הסרט מתאר תסריט אימים של אסון אקולוגי חובק עולם שעלול להתרחש במידה והפגיעה בשכבת האוזון וההתחממות הגלובלית יימשכו בקצבם הנוכחי לאורך זמן. האסון האמור כולל בחובו התפרצות אדירה של כלל איתני הטבע המוכרים לנו כנגד האדם – החל סופות גשמים, הוריקנים, סערות טורנדו, רעידות אדמה והצפות ענק של ערים... לקראת היכנסו של העולם לעידן קרח חדש, לא לפני שהוא משלם על כך במיליוני הרוגים. הסרט עוקב ביתר פירוט אחר הפרופסור אדריאן הול (דניס קוויד), מומחה לחקר שינויי מזג האוויר על העולם בעבר, אשר מנסה להגיע לבנו הצעיר, סם, אשר שהה בעיר ניו-יורק בשעה שהתרגשו עליה האסונות האקלימיים שצוינו, במסגרת התמודדות על מלגה לימודית. בעוד כל ניצולי צפון יבשת אמריקה שועטים דרומה בחיפוש אחר יבשות חמות ונוחות יותר, מתמיד הול בהתקדמותו לעבר בנו בכיוון צפון, כאשר הוא מאמין שהבן נמצא עדיין בין החיים.

פרל הארבור \ Pearl Harbor

תקציר:סרט פעולה קצבי ודרמה סוחטת דמעות פרל הארבור הוא אפוס בזמנים שבהם ארה"ב עשתה את המעבר משלום למלחמת עולם, הסרט עוקב אחרי סיפורם של שני חברים טובים, רייף ודני, שניהם טייסים הגדלו יחד כטייסי ריסוס, וכעת הם מתגייסים למאמץ המלחמתי של אמריקה. רייף מתאהב באוולין, אחות צעירה ואמיצה, אך לפני שאהבתם מספיקה לפרוח, הגורל מושך בחוטים ואיש אינו יודע מה יקרה עכשיו. חייהם ואהבותייהם של שני טייסים אמיצים בזמן המלחמה הגדולה של חייהם, סיפור אנושי מאחורי אירוע היסטורי שיזכר לעולם.

אמן האשליות \ The Illusionist

תקציר:מותחן מהנה המשלב רומנטיקה, מסתורין ומעשי קסמים ומצהיר על כוחה הבלתי נגמר של האהבה... וינה 1900 - הסנסציה הגדולה ביותר על הבמה הוא איזנהיים, אמן האשליות, שמופע הקסמים שלו מדהים את הצופים, שמאמינים שאיזנהיים הוא בעל כוחות על-טבעיים. אחד מהאנשים שמפקפקים בכוחותיו של איזנהיים הוא יורש העצר של האימפריה האוסטרו-הונגרית, הנסיך ליאופולד. ליאופולד כה נחוש בדעתו לחשוף את איזנהיים כרמאי, שבאחת ההופעות הוא שולח לבמה את ארוסתו, הנסיכה סופי, כמתנדבת מהקהל. איזנהיים מזהה את סופי כילדה בה היה מאוהב לפני שנים רבות, והמפגש הגורלי מוביל לחידוש הרומן ביניהם. הנסיך הכועס מצווה לסגור את המופע למורת רוחם של ההמונים. ומעל כל זה מרחפת השאלה - האם איזנהיים הוא אמן אשליות ורמאי, או האם הוא אכן שולט בכוחות על טבעיים?

נער החידות ממומביי | Slumdog Millionaire

תקציר:ג'מאל מאליק (דב פאטל) הוא בסך הכל מגיש תה צעיר בחברת טלפונים ממומבי. כשהוא מצליח להתקבל לשעשועון היוקרתי "מי רוצה להיות מיליונר" רבים מרימים גבה. אבל שלב אחר שלב ג'אמיל מצליח להפתיע את הקהל המנחה ולעיתים גם את עצמו כאשר הוא מצליח לענות נכונה על כל השאלות. האם זה גורל? תרמית? מזל? או שג'אמיל פשוט גאון? עבור רבים הדבר נראה חשוד. חשוד עד כדי כך שג'אמיל מובל לחדר חקירות (ועינויים) בשביל להבין בדיוק איך הוא הצליח להערים על כולם. אבל אט אט, ג'אמיל מוביל את החוקרים דרך סיפור חייו היוצא דופן והטראגי ומוכיח איך הוא "פשוט ידע" את התשובות.

גורמים לא טבעיים תרגום מובנה לצפייה ישירה

תקציר:מותחן דרמטי עוצר נשימה העוקב אחר חייהם של הזוג, ג'וליה (טרה ריד) ומאט (אנגוס מקפיידן), בעליהם של משרד פירסום גדול ומשגשג. כאשר מאט מתאבד מסיבות בלתי בורורת, הדבר מעורר את חשדם של המשטרה וחברת הביטוח והן מחליטות לחקור את מותו. אך אז מתגלה כי הדברים הם לא בדיוק כפי שהם נראים וכי רב הנסתר על הגלוי…

קטע מהסרטים / Not Another Teen Movie

תקציר:*2001* פארודיה על סרטי נעורים. תלמידי התיכון על שם ג'ון יוז חיים את חייהם של סרטי נעורים, ביניהם, "מה שאת עושה לי", "אמריקן פאי", "שש עשרה נרות", "מועדון ארוחת הבוקר", "יפה בורוד" ו"עשרה דברים שאני שונאת אצלך". הנער הפופולרי ביותר, ג'ק וויילר (אוונס) התערב עם חבריו שהוא יכול להפוך את ג'ייני בריגס (לי), הנערה הענייה והחכמה, לצכלת נשף הסיום. בינתיים, אחיה של גייני מנסה להשיג את הנערה היפה ביותר שהוא ראה מעודו, זאת בזמן שהוא לא מסתבך בצרות עם חבריו החנונים. סרט נעורים אינו יכול להיות כזה בלי הבחורה מלהקת המעודדות (פרסלי), התלמידה הזרה (וינסנט) והחבר האובססיבי המאוהב (יונגמן). בסרט מופיעים מספר מכוכבי סרטי הנעורים של שנות השמונים בתפקידי אורח.

מפלט פרק 2 לצפייה ישירה

תקציר:סוכנת אף-בי-איי שנונה המגיעה לעיירה בשם "אייבן" (מפלט) במדינת מיין, כדי לפתור רצח של אסיר לשעבר מקומי רק כדי לגלות שהמובלעת המסתורית היא מקום מפלט לאנשים עם כוחות על-טבעיים השומרים בחיקם סודות, כולל את סוד העבר שלה. מבוסס על ספרו של סטיבן קינג : הילד מקולורדו

אנשי החוק עונה 1 פרק 14

תקציר:תכנית דוקומנטרית-בידורית המביאה את סיפורם של השוטרים המרכיבים את הכוח המשטרתי בישראל. בכל פרק תתמקד התכנית בעיר אחת ותציג את הבעיות הייחודיות לאיזור דרך תיעוד פעולותיהם של השוטרים בשטח. התכנית תשמור על תמהיל בין עבודת השיטור השגרתית והיום-יומית ובין פעולות משטרה יזומות וקריאות בהולות לעזרה.

הזבוב 2 / The Fly II

תקציר:*1989* סרט ההמשך של כריס ואלאס לאימת המופת של דייויד קרוננברג, מספר על כך ששבועות אחדים לאחר שירתה ורוניקה בבן זוגה, סת' בראנדל שהפך לזבוב, היא מובהלת לחדר הלידה ומתה. בהווה, בנה מרטין, שאומץ על ידי הבוס המושחת הקודם של אביו ועתה משתלטים עליו הגנים הזבוביים, מנסה לברר מה עלה בגורל אביו ומה עתיד לעלות בגורלו. עם אריק סטולץ ("להרוג את זואי") בתפקיד הראשי.

שאיפה בלונדינית לצפייה ישירה

תקציר:בחורה צעירה ומקצועית (סימפסון, "הדיוקס קורעים את הזארד", "סופר בלונדינית") ללא-ידיעתה הופכת לכלי משחק של שני מנהלי עסקים במכרז שלהם לסלק את העומד בראש תאגיד מגה-ענק.

סכנה לציבור לצפייה ישירה

תקציר:הסרט סכנה לציבור הוא דרמת פשע בלתי נשכחת. בסכנה לציבור מובא סיפורו של נוכל רחוב צעיר שמנסה לצאת מן החיים אליו נקלע ולעמוד בפני כל הפיתויים שהחיים הללו טומנים בפניו – כל הדרך עד להשגת הגאולה...הסרט סכנה לציבור נחשב לסרט קאלט וביימו אותו צמד האחים יוז המוכשר. סכנה לציבור יצא בשנת 1993.

רצח מתקתק לצפייה ישירה

תקציר:הסרט רצח מתקתק הוא מותחן מעולה ( כרגיל ) של השחקן והבמאי האגדי קלינט איסטווד. בסרט רצח מתקתק משנת 2002, שמבוסס על ספרו של הסופר הפופולארי מייקל קונלי, מסופר על סוכן אף בי איי שפרש מהשירות שלו ומחלים מניתוח מסובך של השתלת לב. הוא חוזר לשירות מלא לאחר שבדיקת דם שגרתית שעבר מעלה ספקולציה אפשרית כי יהיה ניתן לגלות בעזרתה את זהותו של רוצח סדרתי מסוכן. הסרט רצח מתקתק הוא מותחן פשע בלתי נשכח ומככבים בו גם ג'ף דניאלס ואנג'ליקה יוסטון.

צומת מילר לצפייה ישירה

תקציר:צומת מילר הינו סרט גנגסטרים מופלא וסרטם אולי הטוב ביותר של האחים כהן. הסרט צומת מילר, סרט שיצא בשנת 1990 מציג מאבקי כוחות בין שתי כנופיות פושעים יריבות, כנופיות פושעים שאחד מחבריה משחק בשני הצדדים כרצונו ולפי האינטרסים שלו בלבד. הסרט צומת מילר הוא הומאג' מובהק לכל סרטי הגנגסטרים הקלאסיים ומככבים בו שחקני המופת הבאים: גבריאל בירן, ג'ון טורטורו, אלברט פיני וסטיב בושמי.


גאווה ותהילה לצפייה ישירה

תקציר:גאווה ותהילה הינה דרמת משטרה מבריקה וחזקה. הסרט גאווה ותהילה מביא את סיפורה של משפחה שרוב בניה שוטרים במשטרת ניו יורק – משפחה שמתחילה להתפרק לאחר שאחד מבניה מתחיל לפקפק ברמת המוסר של אחד האחים שלו – וברגע שהוא מפקפק בו, הוא פותח תיבת פנדורה שתסעיר את המשפחה, את העיר ותגבה דמים רבים... הסרט גאווה ותהילה יצא בשנת 2008 ומככבים בו אדוארד נורטון וקולין פארל.

האופה לצפייה ישירה

תקציר:האופה הינו מותחן קומי ספרדי נדיר באיכותו ובמקוריותו . הסרט האופה מביא את סיפורו של רוצח שכיר שמעלה תהיות שניות אודות הקריירה שהוא ייעד לחייו. לאחר שהוא מחליט לעזוב את סגנון חייו הקודם, הוא נמלט מן הבוס שלו ומוצא עבודה בתור אופה בכפר וולשי. אבל חייו הקודמים מחפשים אותו וקורצים לו – במה הוא יבחר, מה יעלה בגורלו ? הסרט האופה יצא בשנת 2004.

מרוץ קטלני / Death Race

תקציר:*2008* אלוף המרוצים לשעבר ג'נסן איימס (סטאת'אם) הוא אמן הישרדות בשממה של עולם עתידני. לאחר שהופלל והוסגר בעקבות הרצח המחריד של משפחתו, איימס נאלץ להתמודד עם הפושעים האלימים ביותר במרוץ מכוניות אכזרי המשודר בטלוויזיה, אשר אורגן על ידי מנהלת בית הסוהר. בעזרת מכוניות מפלצתיות, מקלעים והתרסקויות שוברות עצמות, איימס יהרוס כל דבר שיעמוד בדרכו לזכות בפרס: חופש. סרט זה המלא באקשן ירתק אתכם לחלוטין על כל התפניות שבו. ברוכים הבאים לספורט המרהיב והמושחת ביותר על פני כדור הארץ... ברוכים הבאים למרוץ קטלני.

איזו מין שכנה לצפייה ישירה

תקציר:הסרט איזו מין שכנה הוא אחד מסרטי הנעורים המשעשעים ביותר בכל הזמנים. באיזו מין שכנה, קומדיית נעורים שקורצת לעבר הז'אנר של הקומדיות הרומנטיות, מובא סיפורו של מתבגר שכל חלומותיו המיניים מתגשמים לאחר שכוכבת פורנו לשעבר עוברת לגור בבית שליד ביתו. הוא מתאהב בה מיד על המקום – אבל לאחר שהם מתחילים לצאת, הוא מגלה שהחיים בקרבתה לא כל כך קסומים כמו שהם נראו. הסרט איזו מין שכנה יצא בשנת 2004 וזכה להצלחה ענקית. מככבים בו אמיל הירש ואליסה קובהרט.

אומנות המלחמה \ The Art Of War

תקציר:הסכם הסחר האמריקאי עם סין עומד להיות אירוע השנה באו"ם. כוחות מסויימים שטינם רוצים בהצלחת האירוע יעשו הכל בכדי לסכל אותו. שאו (סנייפס) הוא סוכן חשאי בממשל ארה"ב, הבוסית שלו, אלינור הוק (ארצ'ר) מאמינה שמאחורי הנסיונות לעצור את ההסכם, עומד שגריר סין באו"ם, וונג. אך כשזה נורה ומת לעיני עשרות אנשים, שאו מוצא את עצמו כחשוד העיקרי בהתנקשות, והוא נאלץ להימלט מהמקום. שאו נעזר בג'ולי, מתורגמנית שהייתה עדה לרצח, שניהם ביחד מנסים לגלות מי הרוצח והעניינים מתחילים להסתבך כשהם לא מבינים מי לצידם ומי נגדם.

המוסד הסגור (סרט ישראלי)

תקציר:קומדיית אקשן פרועה. רמי חרובי, סוכן מוסד נועז, נשלח להציל את שגריר ארה"ב החטוף המוחזק במדינת סוג'יירה. אם ייכשל במשימה, תבוטל החופשה השנתית של אנשי המוסד בכפר הנופש אולגה, דבר שפשוט אינו מתקבל על הדעת. בשל חשיבות המשימה מחליט ראש המוסד לצרף לרמי סוכנת חדשה, בתו של סוכן מוסד מיתולוגי בשם שוקי, חביב הנשים ודמות נערצת על רמי. השניים עולים על רכבת הרים מקצועית ורגשית, מסתבכים בביצוע המשימה ואחד עם השנייה – עד הסוף המפתיע. האם האמריקאים טובים? הטרוריסטים רעים? הכל מתגמד לעומת השאלה האמיתית: האם יצליח ראש המוסד לצאת לחופשה המיוחלת באולגה.

גראס באישור רופא: היום שאחרי

תקציר: תמונת מצב עדכנית על הקנאביס הרפואי בישראל: התקדמות החקיקה, קשיי המטופלים, בתי הגידול ומחקרים אחרונים על התועלת שמביאה המריחואנה לחולים הקשים. בהנחיית אברי גלעד.

יום שני, 19 ביולי 2010

יומני הערפד עונה 1 פרק 10

תקציר:*2009* הסדרה מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם. הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור (פול ווסלי). אליינה וסטפן מיד נמשכים זה לזה. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג'יניה.

תיכון השיר שלנו - עונה 2 פרק 30 לצפייה ישירה

תקציר:עונה שנייה לסדרת הנוער המוסיקלית בה העלילה סובבת סביב חייהם של התלמידים והמורים בתיכון לאומנויות.
העונה החדשה של "תיכון השיר שלנו" תכלול קטעי שירה וריקוד, שחקנים חדשים וכוכבים-אורחים, התלבטויות רומנטיות וחיפוש עצמי.לכוכבי הסדרה מצפה סמסטר עמוס ומרגש, העומד לשנות את חייהם לתמיד...

טיפשים בלי הפסקה לצפייה ישירה תרגום מובנה

תקציר:הסרט שהתחיל את הקריירה המצחיקה והמטורפת של ג'ים קארי והביאה להצלחתו של השחקן המעולה והמצחיק בטירוף הזה ועוד על הבימוי מופקדים האחים פארלי שקרעו אותנו מצחוק בקומדיות הביזאריות "משתגעים על מרי", "תקועים לנצח" ו"אני, עצמי ואיירין" בה ג'ים קארי שוב חזר לשתף איתם פעולה. לויד והארי הם שני אנשים שהטיפשות שלהם לא תתואר. כאשר מרי, אישה יפיפיה מאבדת מזוודה חשובה שבה כסף לפני נסיעתה לאספן שבקולורדו. שני החברים (שמצאו את המזוודה) מחליטים להחזיר לה אותה. אחרי המסע הארוך והמלא הרפתקאות (שבדרך אגב הם ביזבזו את כל הכסף) הם מגיעים לאספן ורבים על ליבה של מרי.

הפמליה עונה 7 פרק 3 לצפייה ישירה

תקציר:"הפמליה" (Entourage), דרמה קומית אמריקאית של רשת HBO, שזכתה לכינוי "סקס והעיר הגדולה הגברית". הסדרה מספרת על שחקן פורץ דרך בהוליווד, וינסנט צ'ייס שמו, ועל שלושת החברים שלו מקווינס שבניו יורק - אריק, דרמה וטרטרל - הנהנים מהצלחתו. הארבעה יושבים בבתי קפה ומדברים על המין הנשי, מבלים בבית החדש והיפה של השחקן, ונפגשים מדי פעם עם שחקנים המגלמים את עצמם בסדרה. ג'רמי פיבן מגלם את ארי גולד, הסוכן של וינסנט, שנאלץ להקשיב לדעתם הלא מלומדת של חבריו. הסדרה מבוססת על חייו של המפיק שלה, השחקן מארק וולברג ("הג'וב האיטלקי", "שלושה מלכים").

לאכול בגדול לצפייה ישירה

תקציר:הסרט הוא על מורגן ספארלוק שיוצא למסע של שלושים יום בעולם המזון המהיר. במשך שלושים יום גזר על עצמו לאכול אך ורק במסעדות מקדונלדס בכל רחבי ארצות הברית, כאחד האדם בן התרבות המערבית בת זמננו. בעזרת המצלמה, הוא מזמין את העולם כולו להצטרף אליו אל הגועל. ספולרוק, בחור צעיר ובריא, יצא אל הדרך כשכל מערכות גופו במצב אופטימלי, וכל בדיקת דם מעוררת קנאה יותר מקודמתה. במילים פשוטות: הלוואי עלינו. אי אפשר היה לצאת לדרך מנקודת מוצא טובה יותר. שלושה רופאים בהם נועץ בדקו כל איבר וכל תפקוד של גופו ואישרו שמצבו הבריאותי ללא דופי. במהלך שלושים יום מתועדים לעילא ולעילא, ספולרוק העלה כשניים עשר קילו, ופיתח כל בעיה בריאותית שניתן לחשוב עליה. הכולסטרול שבגופו הרקיע שחקים. הכבד נהרס כמעט באורח ממאיר. הרופאים הנדהמים הזהירו כי חייו בסכנה. ספולרוק נחלש עד שבקושי הצליח לעלות במדרגות ביתו, ומאדם עירני ופעיל הפך לתפוח אדמה חובש ספה. הוא נתקף דיכאון ותפקודו המיני נפגע קשות. מקץ כשבועיים הוא החל לפתח כאב ראש כרוני, עליו הצליח להתגבר רק בעזרת זלילת המבורגרים נוטפי שמן. במילים אחרות: מזון מקדונלדס גרם לו להתמכרות ממשית, שהריצה אותו לדחוס לתוך גופו עוד ועוד מן הרעל הממכר.

משחק הצבאים לצפייה ישירה

תקציר: רודי דנקן משתחרר מהכלא וכל מה שהוא רוצה זה להתחיל חיים חדשים עם אשלי, נערת חלומותיו אותה הכיר באמצעות קשר המכתבים אותה כתבה אל חברו לתא. אלא שביניהם ולבין האושר מפריד, גבריאל, אחיה המטורף של אשלי. גבריאל יחד עם חבורת הפושעים שלו, שאינם יודעים גבולות, משוכנעים שלרודי יש אינפורמציה פנימית על הקזינו שבו עבד פעם. אינפורמציה שתוכל לסייע להם להשתלט על הקזינו.

פורץ הדרך לצפייה ישירה

תקציר:הסרט מתרחש בעבר הרחוק כאשר הויקינגים ניסו לכבוש את צפון אמריקה. זהו סיפור גבורתו של בנו של ויקינג, זאטוט שננטש באמריקה וגודל על ידי אינדיאנים. כעבור שנים הויקינגים חוזרים ומנסים לכבוש בצורה ברברית את אדמת השבט. הילד גדל להיות לוחם המנסה לגבש לעצמו זהות, מאחר והוא נראה כמו ויקינג אבל גודל ע"י אינדיאנים הוא חייב לצאת למלחמה אישית נגד העם שהשאיר אותו מאחור.

מסיגי גבול לצפייה ישירה

תקציר: בדרכו לפגוש את אחיו האבוד באיי הבהאמה כדי להצטרף אליו לגלים הגבוהים ולמסיבות המטורפות, קולין וחבריו עוזבים את השבילים לתיירים ועוברים לדרכים בלתי מסומנות בעוד החשכה יורדת. אבודים ומפוחדים הם טועים בדרכם ולבסוף נרדמים על החוף. בבוקר הם מתעוררים ומגלים שחלק מחבריהם נעלמו במסתוריות ושמשהו מרושע ומקולל רוצח באכזריות את כל מסיגי הגבול. כעת לקולין ולחבריו הנותרים יש סיכוי קלוש בלבד לצאת משם בחיים.

הסימפסונים בישראל לצפייה ישירה

תקציר: הסדרה הכי מצליחה עד היום ברשת FOX האמריקאית. התחילה בתור סרטונים של דקה בתוכנית בשם "מופע של טרייסי אולמן". כעבור זמן מסויים, היוצרים החליטו שהסדרה כן יכולה להצליח בעצמה. ומה שהם עשו – הם התחילו את הסדרה המצוירת הכי ארוכה בכל הזמנים.
המשפחה, שהיא משפחה חצי נורמאלית, חייה בעיר הבדיונית ספרינגפילד. הומר, האב השתיין השמן שאוהב דונאטס, הוא לא בדיוק אב השנה. לעומתו, מארג', האם, היא כן אם טובה שהדבר שהכי מעניין אותה זה לקנות ולדאוג לילדים. והילדים: בארט, הילד הבעייתי של המשפחה, תמיד מסתבך בצרות, ליסה הבת החכמה של המשפחה שהיא תמיד רוצה ללכת למוזאונים ולקרוא ספרים וגם לנגן בסקסופון שלה, ויש את מאגי. מאגי היא תינוקת רגילה וממוצעת – או ככה זה נראה… כך הסדרה מתקיימת, עם עוד שלל דמויות נחמדות וחביבות שהן עוזרות להם בכל פרק בהרפתקה חדשה.

השבט לצפייה ישירה תרגום מובנה

תקציר:*2009* קבוצת אנשים נקלעים לאי נטוש בו הם מתעמתים עם ייצורים חצי אנושיים ונאלצים להלחם על מנת לשרוד.

דייט לילי לצפייה ישירה תרגום מובנה

תקציר:שון לוי, הבימאי של קומדית הפעולה שוברת הקופות “לילה במוזיאון” מכה שנית, הוא מלהק בסרטו החדש “דייט לילי” שניים מהקומיקאים המובילים בימינו, סטיב קארל (בתול בן 40) וטינה פיי (בייבי מאמה). פיל (קארל) וקלייר פוסטר (פיי) הם זוג נשוי ואוהב עם שני ילדים, ובית בפרברי ניו-ג’רסי. אחרי שהם חווים בפרידה קשה וכואבת של זוג חבריהם הטובים ביותר, אשר חיו בזוגיות דומה מאוד לזו שלהם, הפוסטרים מתחילים לחשוש שאולי גם השיגרה האדישה שלהם תיצור אצלם פרידה בלתי נמנעת. ובניסיון להכניס טעם חדש לחייהם, הם יוצאים מידי שבוע ל”דייט רומנטי”. אבל גם הדייטים הללו נמרחים על שיחות נדושות בדבר החובות והמטלות הביתיים, ושוב אובד להם הטעם בחיי הנישואין. עד ש...ערב אחד באחד מהדייטים הללו, הם מסתבכים שלא באשמתם בדבר מסוכן ולא שיגרתי, אך עם עלילה משעשעת, הגורם להם להבין ולהרגיש כמה לפעמים השיגרה הנדושה והשקטה היא היפה מכולם

סקס והעיר הגדולה לצפייה ישירה תרגום מובנה

תקציר:מספר שנים חלפו מאז שהצופים ראו בפעם האחרונה את קארי וחברותיה, אבל למרות זאת קארי עדיין מעורבת עם מר ביג (כריס נורת') ומלאה לגמרי מהאובססיה שלה למותגים. בינתיים, מירנדה מסתגלת לחיי הנישואים ואמהות, שרלוט עדיין לא מרפה מהחלומות שלה וסמנתה ובן זוגה הנאה, כוכב הטלויזיה סמית' ג'ארד (ג'ייסון לואיס) מתגוררים ביחד בלוס אנג'לס. כמובן, שכשהבנות נפגשות, הכל חוזר ליהיות כמו בזמנים הטובים.

גברת הנדרסון גאה להציג לצפייה ישירה

תקציר:הסרט גברת הנדרסון גאה להציג הינו דרמה קומית מוזיקלית משעשעת למדי. בגברת הנדרסון גאה להציג מובא סיפורה של לורה הנדרסון שרוכשת תיאטרון לונדוני ישן ופותח אותו מחדש בתור תיאטרון ווינמיל, היכל להופעות שנכנס להיסטוריה של התיאטרון בעקבות הופעות העירום הבוטות ואירועים נוספים שונים שהתרחשו בו. הסרט גברת הנדרסון להציג הינו סרט משעשע מאין כמוהו שיצא בשנת 2005.

מזימות בינלאומיות / North By Northwest

תקציר: *1959* *מקום 34 ב-IMDB* יצירת המופת של אלפרד היצ'קוק המפגין את כשרונו בבניית סיטואציות משעשיות ומרתקות הבאות זו אחר זו במהירות מסחררת. זוהי אחת מקומדיות המתח הטובות בתולדות הקולנוע. קארי גראנט הוא איש פירסום שמסתבך בפרשת ריגול, נחטף, בורח וחוצה את ארה"ב כשכוחות גדולים מהבנתו דולקים אחריו - "תאוריית הקשר" במיטבה. כולל את סצנת מטוס הריסוס הקלאסית והשיא הבלתי נשכח על פסלי הנשיאים בהר רושמור.

קרח דק | The Ice Harvest

תקציר: בקרח דק, סרט קולנוע חכם וקולח מובא סיפורו של עורך דין מפוקפק שמתכנן לבצע פשע בערב חג המולד – פשע שבמהלכו הוא מעוניין לגנוב מגנגסטר מקומי כמות גדולה של כסף. אבל לשותף שלו, בעל של מועדון חשפנות יש גם תוכניות לגבי הכסף. ולמען האמת, לא רק לו, אלא גם לבחורה יפהפייה שנכנסת לתמונה... הסרט קרח דק, בכיכובם של ג'ון קיוזאק ובילי בוב ת'ורנטון, הינו סרט שהוא כל כולו מחווה מצד הבמאי הרולד ראמיס לפילפ נואר, הז'אנר הקולנועי שנכחד. קרח דק יצא בשנת 2005.

ריקוד צמוד \ Save The Last Dance

תקציר: ריקוד צמוד הינו דרמה מוזיקלית ורומנטית בעלת קצב מיוחד. הסרט ריקוד צמוד מביא את סיפורה של בחורה לבנה מהמערב התיכון של ארצות הברית, בחורה לבנה שעוברת לשיקגו היכן שהחבר החדש שלה גר. חברה החדש הוא בחור שחור מדרום ארצות הברית בעל עבר חצי פלילי – ביחד הם הולכים לעבור אינספור תלאות אבל רק האהבה תנצח... הסרט ריקוד צמוד יצא בשנת 2001 ומככבת בו השחקנית ג'וליה סטילס.

הפיג'מות עונה 1 פרק 2

תקציר: לחבורה נגמרה אספקת האוכל וכבר לא נעים להם לבקש מההורים, לכן הם פונים לגרי בעניין. לאחר שגרי פוגש את עודד מנשה ונזכר בימי הזוהר כשעוד היתה לשניים להקה ביחד, מה שגורם לו לרצות להפוך לאמרגן של הפיג'מות ולצרף את אלונה כזמרת רקע.

מפלט פרק 1 \ Haven S01E01 לצפייה ישירה

תקציר:סוכנת אף-בי-איי שנונה המגיעה לעיירה בשם "אייבן" (מפלט) במדינת מיין, כדי לפתור רצח של אסיר לשעבר מקומי רק כדי לגלות שהמובלעת המסתורית היא מקום מפלט לאנשים עם כוחות על-טבעיים השומרים בחיקם סודות, כולל את סוד העבר שלה. מבוסס על ספרו של סטיבן קינג : הילד מקולורדו

לאסי שובי הביתה

תקציר:בגיל 11 הופיעה אליזבת' טיילור בפיצ'ר הראשון שלה, שבו היא עוזרת לכלבת הקולי האהובה לחזור לבעליה לאחר שנמכרה. זהו הסרט הראשון בסדרה שהפכה את השם לאסי לאייקון של נאמנות ואהבה בין כלבים לבין בני אדם (בחסות הוליווד כמובן). רודי מקדואל (הסנדק, כוכב הקופים) גם הוא מופיע כאן כילדון צעיר.

סאות פארק עונה 13 פרק 11

סאות פארק עונה 13 פרק 11
תקציר:סדרת אנימציה לנערים ולמבוגרים אשר הפכה לסדרת קאלט בארה"ב, המתארת את עלילותיהם של
ארבעה ילדים יוצאי דופן, בסאות' פארק, עיירה לא לגמרי נורמלית בקולורדו. הסדרה נוצרה על-ידי שני גאוני הקומיקס טריי פארקר ומאט סטון. סאות' פארק היא גם ביתם של שף, טבח הקפיטריה הבית-ספרית, מר האנקי הלא הוא קקי חג-המולד, טימי הילד הנכה האהוב על כולם, ישו הצלוב, באטרס התמים וסלבריטיז שמגיעים לבקר בעיירה.
הסדרה באה כדי לבקר את מה שקורה באמריקה ובכל העולם, בדרך ההומוריסטית של העניין.

אמריקן ספלנדור

תקציר:פקיד ארכיון כותב קומיקס בשעות הפנאי ותרגם את המוטו שלו "חיים רגילים זה דבר מסובך" לסדרת ספרי קומיקס אוטוביוגרפיים.

כשף האוויר האחרון \ The Last Airbender (תרגום מובנה)

תקציר: כשף האוויר האחרון - עיבוד לסדרת הטלוויזיה המצוירת "The Last Airbender". שנקראת בערוץ ניקולודיאון בישראל - "אוואטר". הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיו של אנג, יורש בן 12, נצר לשורה ארוכה של גלגולי נשמות, שנאלץ להניח למשובות הילדות בכדי למנוע מאומת האש מלשעבד את אומות המים, האדמה והאוויר.

סטריט פייטר : האגדה של צ'ון לי / Street Fighter

תקציר: *2009* כוחות עוצמתיים מתכנסים ברחובות בנגקוק. הם לוחמים, חלקם בעלי יכולות יוצאות מן הכלל, וכולם מבקשים לראות את הצד שלהם מנצח. חלקם נלחמים עבורנו, והשאר כדי להשיג כוח בלתי מוגבל. עכשיו, הם מתכוננים לקרב האולטימטיבי – של כוחות האור אל מול כוחות האופל. את כוחות האופל מנהיג ביסון, ראש הפשע המאורגן בעל כוח בלתי מוגבל, המחזיק סוד מטלטל בעברו. בזמן שביסון (ניל מק'דונהו) מצית גל של אלימות באזורי העוני ומנכס כוח ואדמה, קבוצה של גיבורים מופיעה. צ'ון לי (קריסטין קרוק) יפהפיה שויתרה על חיים מלאי מותרות כדי להפול לסטריט פייטר, לוחמת עבור אלו שאינם יכולים להילחם. מורה הקונג פו שלה, ג'ן, בעברו עבריין מטיל מורא, נלחם עכשיו לצד כוחות האור. וביחד עם קצין האינטרפול צ'רלי נאש (כריס קליין) הם נחושים לעצור את ביסון.

הישרדות אולסטארס עונה 4 פרק 13

תקציר:*2010* לאחר 3 עונות מוצלחות מגיעה עונת "הישרדות אולסטארס" בה יתמודדו שמונה מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של שמונה מתמודדים חדשים. עונה זו מבוססת במתכונתה על העונה ה-16 האמריקנית של הסדרה (Survivor: Micronesia— Fans vs. Favorites). בדומה למתכונת של רשת CBS, גם ב-"הישרדות אולסטארס" ההתמודדות נמשכת 32 ימים על (25 פרקים). כוכבי העונות הקודמות שישתתפו ב"הישרדות אולסטארס" הם: 1) מהעונה ראשונה: דן מנו, מרינה קבישר ועידן קפון; 2) מהעונה השנייה: נתן בשבקין, מירית וקנין ומעיין פורטר; 3) מהעונה השלישית: אביגיל פרל וטל אנגלנדר.

יום ראשון, 18 ביולי 2010

מפונקים עונה 1 פרק 12

תקציר:הטלנובלה מספרת את סיפורם של עשרות ילדים ובני נוער (ולא יתומים), העוברים בניגוד לרצונם לבית ספר מיוחד לילדים בעלי הפרעות התנהגות. "מאסטרי סקול" הוא בי"ס עם חינוך נוקשה, המקנה לילדים חינוך שונה וקפדני. מבחינת הוריהם של הילדים, הילדים הם כישלון מוחלט ולכן עליהם לקבל חינוך נוקשה כדי להוציא אותם מ"הבועה" שבה הם חיים.

שקרניות קטנות ויפות עונה 1 פרק 6 / Pretty Little Liars Season 1 Episode 6

תקציר:*2010* "שקרניות קטנות ויפות" הינה סדרה חדשה המבוססת על סדרת ספרים בעלת אותו השם. הסדרה סובבת סביב קבוצה של 4 נשים צעירות אשר מתאגדות לרגל יום השנה השלישי להיעלמותה של חברתן לאחר שהן מקבלות הודעות בהן נמסר שמישהו עומד לספר את סודן. מבית היוצר של "אחת שיודעת", "סודות ההתבגרות" ו-"יומני הערפד

צחוק מעבודה עונה 5 פרק 3

תקציר:תוכנית הסטנדאפ המצליחה בהנחייתו של שלום אסייג, ובהשתתפות פאנל סטנאדפיסטים קבוע המורכב מ: אורי חזקיה, ארז שלם וקובי מיימון. בעונה זו מצטרפים לפאנל הקבוע אילנית לוי , חנה לסלאו ויעקב כהן. בכל תוכנית שולח אסייג את הנבחרת להתנסות בעבודות חדשות, ובסיומו של יום העבודה הם מעלים מופע סטנדאפ בעקבות החוויות שעברו. בנוסף, הנבחרת מארחת מדי שבוע אורח מיוחד, הידוע מתחום אחר ומתנסה לראשונה בחייו בביצוע סטנדאפ.

עלומים עונה 1 פרק 6 / Persons Unknown Season 1 Episode 6

תקציר:*2010* שבעה זרים גמורים נחטפים ומתעוררים בעיירה נטושה. במהרה הם יגלו שמצלמות עוקבות אחרי כל תנועה שלהם ומישהו מוכן לנקוט באמצעים יוצאי דופן כדי למנוע את בריחתם.

כסף מדבר \ Money Talks

תקציר:פרנקלין (טאקר) הוא ספסר כרטיסים מצליח שפועל נגד החוק ונגד כולם, בלי טיפת כבוד לאף אחד סביבו חוץ מאשר לאשתו. המשטרה עוצרת אותו אך רכב המשטרה בו הוא ואסירים נוספים נוסעים נחטף ומשוחרר ממנו רוצח אכזרי שהיה בדרכו לכליאה. פרנקלין מייד נחשד כשותף לפשע ונרדף באשמת רצח. בעת צרה הוא פונה לג`יימס ראסל (שין), כתב טלויזיה זוטר אך שאפתן המחפש פריצת דרך. יחדיו הם ינסו להוכיח את חפותו של פרנקלין ולזכות בכיסוי טלויזיוני שיביא לראסל פרסום. לתוך כל הבלאגן של פושעים רוצחים ועיתונאים נכנסת גם חתונתו המתקרבת של ראסל לגרייס היפה (לוקליר) המאויימת על ידי הסתבכותו עם הרוצחים. את הקומדיה מציל טאקר חד הלשון שלא שותק לרגע ומשאיר אותנו (ואותו לפעמים) חסרי אויר.

חפש באתר Movie-israel סרט או פרק: